Når er det store tilbud i butikkene??

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Butikker som babyshop og barnashus har jo noen ganger i året større tilbud. Er det noen som vet når dette pleier å være? September,okt? :/ Noen som har erfaring fra tidligere år? :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Barnas hus har i alle fall julekalender i desember med nye tilbud hver dag:)
Begge butikkene har vel noe over jul også. Ellers må man bare følge med i tilbudsavisene deres om hva som er på tilbud ellers:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vet at barnashus har kundekveld på høsten og våren med gode tilbud... (de har hvertfall hatt det tidligere..)
 
Romjulen er en klassiker pga varetelling :)
 
Jeg har registrert meg hos begge de butikkene, så jeg får mld hver gang det er tilbud. Selvfølgelig ikke om enkelt butikkene. Men synes det er fint å få de mld. Kjøpte grind til trappa lenge før vi trengte det siden jeg fikk en mld om at det var salg på det.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg og !! Men desverre så bare forsvinner pengene fordet

Ikke her, men bruker sikkert mer enn nok likevel.
Er vel helst gubben som ikke har begrensninger, er ikke uten grunn at jentene foretrekker å han med på klesshopping fremfor meg. (Han ser _aldri_ på prisen før han handler)
 
Barnas Hus har ihvertfall outlet på Kalbakken i Oslo. Absolutt verdt å ta en tur! :)
Jeg har hørt at den skal legges ned i september:( Men da har de sikkert ekstra mye tilbud hvis de skal tømme butikken. Synd jeg bor så langt unna.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp