Når er det "slaskete"...

*Labambie

Forumet er livet
... å fortsatt ha fremme julepynten? Jeg må innrømme jeg tenker at folk er litt late om de enda ikke har pakket vekk jula..[8D]

her henger julegardiner oppe på kjøkkenet..
men pga jeg er dårlig nå... været dårlig  leeeeeeeeeenge. så orker ikke.. ingen som det alikevel..har ingen naboer som ser huset

vi pleier å pakke vekk jula på 20. juledag, etter tradisjon vell og merke så jeg synes det er litt "slaskette" viss ein ikke har tatt vekk julepynten enda!

Jeg har adventstakene i vindu enda, men det er fordi det er koslig å ha noe lys..alt annet er borte enten dagen før nyttårsaften eller dagen etterpå [8D]

noen lengre nedi gata her har adventslysene i vinduet stående framme hele tiden året rundt[8D]det er slaskete [8D]

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Jeg har faktisk adventsstaken i vinduet i 2etg enda,men det er ene og alene fordi spottene i taket har gått,å jeg har ikke fått somlet meg til å kjøpe pærer enda...

Såeh,gjetter jeg er slaskete [:-]

me too!!! Jeg har adventsstjerne i kjøkkenvinduet enda fordi jeg ikke har fått kjøpt lampe til å ha over spisestuen enda... Har bare spotter inne ved kjøkkeninnredningen og da blir det litt mørkt om kvelden...

Har julegardiner, men det er med vilje.
Var så lei sølvgardingene mine, og julegardinene er ensfarga røde ...
Så er jo egentlig ikke jul[;)]

Jeg synes det er koseligt når folk lar utelysene på trær etc..henge litt lenger:)

Jeg ser flere som har adventstaker i vinduene enda... Jeg synst det er helt utrolig at det går ann. Jeg er så dritt lei julepynt, at alt er vekke første nyttårsdag her hos oss[8D]

"regelen" er vel at jula skal vaskes ut trettende dag jul, og det er 6 januar, så er bare å henge i å rydde...[:D]

ORIGINAL: Labambie

... å fortsatt ha fremme julepynten? Jeg må innrømme jeg tenker at folk er litt late om de enda ikke har pakket vekk jula..[8D]

Enig.
Og jeg er sinnsykt lat, heheh
Har kun julelys i vinduet på stua igjen da, skal ta de til helga.
Har ikke ORK nå[8D]

Jeg pakket bort jula 1. januar jeg. Da hadde jeg gledet meg lenge til å hive den ut. Men hva andre gjør plager ikke meg. Det kan vel hende noen synes det er koselig vel. Er vel ikke slaskete fordet.

Back
Topp