Når er det normalt å slutte med bleie?

Det var tidlig:) hvordan klarte hun det?

Ja det var kanskje det.... Det var jo sommer da og kjempe varmt ute så hu fikk gå litt i bare trusa ute i hagen... Spurte henne hele tiden om hu måtte på do, bar henne sikkert inn 20 ganger uten at det kom noe men tilslutt tissa hu på do, og det var jo så morro :) så da prøvde vi og det gikk bra :)
 
Mellom 2-3 år vil jeg tro. :)

Vår var 20 måneder.
 
Her skal vi prøve oss på bleieslutt i romjula, da er vesla to år og ni måneder. :)
 
Frøkna sluttet når hun var 2 år og 4 måneder.
Eldste var et par måneder eldre
 
Håper på å ha bleiebarn i normalt antall år :p har guttunger i familien som brukte bleie til de var fire, må man så må man, men det er fryktelig lenge, syns jeg...
 
Storesøster sluttet m bleier når hun var 19-20 mnd.
Mellomste er 20 mnd, ikke i nærheten av interessert eller klar. :)
 
Eldste her er 2,5år nesten, og ikke i nærheten av klar. Kommer ingenting når han sitter på do, og har ikke alltid lyst heller.
 
Største sønnen min slutta når han var 2,5 år ca. Minstemann er bare 1,5 år så han bruker enda :)
 
Eldste var 2.5 år og minste var 1 år 0g 9 mnd! (Men hun bruker fortsatt natt bleie ) :)
 
Frøkna er 21 mnd nå og har nettopp begynt å vise interesse for potta. Tenker hun er bleiefri til sommeren.
 
Av erfaring via jobb i bhg vil jeg si at de fleste er 2 år.

Eldste min sluttet ved 21 mnd. Yngste er 22 mnd og bruker bleie enda, men sier i fra og bæsjer på do.
 
Har inntrykk av at mellom 2 og 4 år er det mest vanlig, men noen bruker lenger tid også, og noen enda tidligere. Eldste her slutta over natten da hun var 2,5, mellomste er3,5 nå og ikke særlig interessert enda.
 
Av erfaring via jobb i bhg vil jeg si at de fleste er 2 år.

Eldste min sluttet ved 21 mnd. Yngste er 22 mnd og bruker bleie enda, men sier i fra og bæsjer på do.

Vil du dele noen tips? Min er 15 mndr og har gått litt på potte siste måneden. Vi tar han fast på potte på morgen, midt på dag og kveld nå i en ukes tid. Får til å tisse og/eller bæsje minst en gang per dag. I dag pekte han på potten og ville at jeg skulle ta den nes, da måtte han. Har hørt at det er lettere å slutte om sommeren, men da er han 1 år og 10 mndr. Er det mulig eller tror du han er for ung? Bleie er full hver morgen, men hvis han har tisset på potte på morgen kan den være tørr etter lunch 3 timer senere
 
Av erfaring via jobb i bhg vil jeg si at de fleste er 2 år.

Eldste min sluttet ved 21 mnd. Yngste er 22 mnd og bruker bleie enda, men sier i fra og bæsjer på do.

Oj, så rart. Jobber i bhg selv, og hos oss er det veldig få som slutter når de er to. De er 2-3 år når de begynner på storbarn, og på de siste tre årene ha vi kun hatt en som har vært bleiefri når hun kom på storbarn. Hadde 4 av 10 3,5-4åringer med bleie i fjor.
Trege barn hos oss tydeligvis :p
 
Oj, så rart. Jobber i bhg selv, og hos oss er det veldig få som slutter når de er to. De er 2-3 år når de begynner på storbarn, og på de siste tre årene ha vi kun hatt en som har vært bleiefri når hun kom på storbarn. Hadde 4 av 10 3,5-4åringer med bleie i fjor.
Trege barn hos oss tydeligvis :p

Her også, de fleste slutter ved 3 års alderen her. Min er enda tregere :p
 
Min gutt er 3 år å bruker fortsatt bleie. Han verkar ikke intresert å sluta
 
Back
Topp