Når er det natt??

Sulla

Elsker forumet
MAI 2013
Når sovner deres små for natta? Her har frøkna bestemt at kl 2 er en fin tid, da sover hun til halv 8 tida før mat.
Hun har våkentid fra 8 på kvelden og til 2, bare små dupper før midnatt. Da blir hun utrolig trist for hun er jo trøtt....
Dette er 4 kvelden på rad..., redd hun holder på å lage seg en dårlig rutine. Blir jo så utrolig trøtt og sliten av å være våken til 2....
Akkurat lagt meg i senga... , gleder meg til jeg får litt voksen tid på kvelden igjen.....
Sent from my GT-S5830 using BV Forum mobile app

Tolv er det natta her. Da sover de til fem, og så mellom åtte og ni. :)

Men jeg får jo ikke lagt meg likevel. :p

Her er det halv 10. Mat i 1 tiden, 3-4 og 6. Så i 10 tiden igjen.. :) Står opp når eg vil :p

Rundt tolv er det natt her,
Men han sover bare i to timer før det er på tide med mat igjen. Rekorden er tre timer og et kvarter.

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

Legger han som regel mellom 21 og 23. Kommer litt an på når han sover på dagen. Han våkner som regel for mat 2, 5 og 7...

Men i natt våknet han ikke. Sov fra 23 til nå klokken 6. Jeg er sjokkert! :o

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her er gutten mest våken mellom
21 og 03. Det har holdt på et par uker og varierer litt i lengde, noen ganger 02,... Det er som det er ^^

-- tasting fra mobil --

Her er det natt mellom kl.22 og 22.30, da sover hun til 05/05.30 før hun vil ha mat igjen. Sånn har hun vært fra dagen vi kom hjem fra sykehuset. Skikkelig godt å få så mange sammenhengende timer søvn :) Når hun våkner i 05-05.30 tiden vil hun bare ha litt mat (kanskje vi skifter på henne om hun har bæsjet) og så sover hun videre til 08-09 før vi står opp :) Hun er veldig regelmessig og det virker som om det er dette som er blitt rutinen hennes da det som sakt har vært sånn siden vi kom hjem (hun er 5uker i morgen)!

Som regel 23, og den siste tiden har hu også sovet til 04-06!! Før var vi oppe i 2-3 tia for mat og. Hun er 1mnd i dag.

Her tar vi på pysj i 18-tiden (samtidig med storesøsken) for å prøve å få inn en fast rutine. Hun sover da en liten lur rett etterpå også enda en i 21-tiden. Mellom 22.30 og 24.00 sovner hun for natten. Da sover hun nesten alltid til kl. 06.00 (mannen drar på jobb!). Får da litt mat og vekker henne i 08-09-tiden siden storesøsknene skal i barnehagen.

Her roer han seg mellom kl 23 og 24. :-) da sover han til 4 eller 5 er våken i ca 1 time eller 2 så sover han til kl 9 eller 10.

De siste ukenejar det vert natta 23-23.30 og da sover hun til rundt 6 før amming og soving en liten stund etterpå:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Natta mellom 9 og 10 her:-) oppe igjen i 3-4 tiden og så igjen kl 7 på slaget;-) hehe

Legger han mellom 22 og 23. Da sover han til alt fra 3 til 5, så til 8-9. Sovner igjen i 10-11 tiden og sover i ca 3 timer. Resten av dagen er det kun småsoving mellom ammingen.

Starter kveldsmating og stell mellom 21 og 22, er i seng innen en time og i drømmeland før 23 som regel... Da sover ho til 06 før det er mat :)

Sovner som regel rundt kl 20.00, amming ca kl 00.00 og mellom 4 og 6 en gang, også sover hun 1-2 timer etterpå der igjen ;)

Siste amminga ca 12-1, så sover hun til alt fra 3 til 7 (sistnevnte kun i natt, tør ikke håpe på at den gjentar seg :P).

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her sovner han ca mellom 19.30-20.00. Så ammer eg ca i 11 tiden. Da bytter eg også en bleie til. (Ellers lekker det ut i løpet av natten). Så våkner han mellom 5-6 og vil ha litt pupp. Så sover vi igjen til jeg vil stå opp :)

Back
Topp