når er det morgen?

snuppiluppi

Flørter med forumet
Hvor lenge sover barna deres om natta? Dere som har sluttet med nattamming....når gir dere melk igjen om morgenen? står dere opp da? eller sover videre? Hvor lenge bør en 10 mnders sove sammenhengende uten mat om natten? Her soves det fra ca kl 20 til ca 0630........har lurt på hvis jeg gir han pupp da i 6-7 tiden om morgenen så kan det hende han sover et par timer til? Han virker litt trøtt på morgenkvisten og har mistanke om at han gjerne kunne tenke seg å sove litt til ETTER litt melk....eller detter vi tilbake til nattamming igjen da....vil jo ikke det..noen som har prøvd?

anyone?

Jeg kjenner mange jeg som har barn som de legger etter melken om mårran. Barnet regulerer jo søvene sjøl (gjør de ikke detda?) å er han trøtt, så har han vel ikke sovet ferdig [:)]

Når Benjamin var rundt 10 mnd så sto vi opp i 7 tida. han fikk seg en flaske melk og lekte og styra litt. Så ga jeg han litt grøt eller skive også la han seg igjen. Så han var oppe mellom 1 og 2 timer. Men da hadde han 2 blunder for dag.

Når han var rundt 12 mnd så fikk han bare en blund for dag, og da begynte han å sove lenger på morgenen.

Han legger seg rundt 19.00, har gjort det siden han var 4 mnd.[:)]

Du får teste ut da, og se om han sover videre etter melka.. Er jo verdt ett forsøk da.. [:)]

Back
Topp