Når er det "lov" med julesanger?

Krösa Maja

Forumet er livet
Altså jeg pleier ikke å være tidlig ute med jul, men i år har jeg allerede julestemning :p hihi
Så nå sitter hele familien å hører på jul i svingen og vi gleder oss til jul, fyr i peisen, stearinlys, stemningslys og julepynt!! :D
Tidlig ute i år, men kanskje tar igjen for alle de gangene julen har vært trist pga sykdom og graviditet! :)
Så når er det lov hos dere? Flere som har begynt? :)

Første søndag i advent:)

Prøver å drøye til 1/12-ish. Men er mye koselig musikk da. :)

Etter halloween :D :P

Har man lyst, har man lov. :D
Her pleier julestemninga å kicke inn etter halloween.

Vi har begynt. :D Det vil si, ungene og jeg, prøver å begrense det til når mannen min er på jobb. :p

Første adventshelg / 30.11 avhengig av hva som er først (30.11 fordi jeg må ha julemusikk når jeg pakker og henger opp mange kalendegave. Musikk og julebrus,

Tok meg i å synge Bæ bæ lille lam, Oppe på fjellet og Glade jul i bilen idag. Vi har begynt.. :P

Pleier å vente til advent, men vi fant to cder i skapet i går, og de ble spilt da:)

Iår er julen virkelig hjertelig velkommen så jeg starter nå hehe.. Skal kose meg med julebrus etterpå. Pleier vanligvis å vente til slutten av november. Advent er jo også ganske tidlig iår :)

"Regelen" min er at det er lov etter 31. oktober, eller når jeg får det over meg å lage julekort tidligere på høsten.
Men i år har vi jukset, så jeg hørte på julemusikk i bilen i dag, og vi holder på å se Jul på sesam stasjon sammen.:D:D<3

Liker ikke julemusikk jeg, så prøver å unngå det mest mulig :p

Tar det første advent. Men jenta vår elsker bjelleklang. Så den har vi syngi på siden jul. Her ble jula altså aldri helt borte. Hehe.

Vi går allerede rundt å synger :p hehe. Gleder oss sånn til jul hele gjengen :D

Vi har begynt med litt julesanger :)

Back
Topp