Når er det greit

Tror det hadde kanskje gått greit nå men da hadde han ikke fått drukket masse og måtte ha sovet på sofaen når han kom hjem!
Lille er forresten tre uker imårå.

Når jeg føler at det er greit:p vi er så lite ute nå at jeg vet ikke helt når det ville vært her. Klarer meg fint alene om kvelden hvis han er hos kamerater osv. Hadde nok føltes annerledes om det var fest/alkohol/byen. :)
Edit: baby blir tre uker på tirsdag. Mannen sover alt på sofaen:p

Det må han gjøre når han vil.
Jeg sier alltid når han går "husk du har barn som står tidlig opp". Han kunne heldigvis aldri sover til langt på dag eller ikke hjulpet til neste dag :)

Så snart mammaen orker(og syns det er greit)å ta babyen alene på natten/morgenen til han er edru og har fått sovet litt.

Her drikker han sjeldent men han fikk ha huset for seg selv en dag med vennebesøk forrige uke, da han trengte litt hobbytid. Merket at humøret hans steg betraktelig etter det, var litt sliten av alt fødsels og babygreiene.

Vi var invitert i bryllup i går. Baby er en uke så jeg takket nei, mannen gjorde det samme av egen fri vilje (jeg sa han kunne gå, men han var ikke komfortabel med det selv).

Her var samboer ute en tur i går. Jeg sa bare at jeg håpet det ikke ble for sent og at om han kom hjem full kunne han sove på sofaen, for jeg orker ikke den fyllelukten på rommet, verken for min egen del eller lillebror.

Her er vi ferdige med festing og fyll, men vi kan begge dra en tur ut med venner, hver for oss.
(Vi bruker ikke barnevakt på kvelden enda.)
Sønnen vår er snart 17 mnd.

Jeg forstår ikke de forholdene der den ene må "få lov" av den andre, eller ikke selv forstår at man er forelder på lik linje med den andre.
Ikke forstår jeg de som synes det er greit å komme hjem beruset når man har barn heller, men det er tydeligvis mange som har behov for å bli snydens når man først skal være borte hjemmefra..

Her drar han stort sett aldri på byen så sant det ikke er med jobb, men har han lyst til å drikke med noen kompiser eller om det er normer jobben er det helt greit det. Er jeg som gjør alt med lille uansett så.

Kommer an på om det er første barn?
Merker nå med barn to at det tar lenger tid før jeg blir å orke å ha eneansvaret 24/7...

Back
Topp