Når er det greit..

Fikk den i hus 1 1/2 mnd før jenta ble født:)

Ser det er en del forskjellige svar her.. Jeg er så usikker., :( Jeg skal bestille en emmaljunga vogn, og de har siste levering i uke 27. (månedsskifte juni/juli), så stenger de fabrikken.
Da starter de ikke opp igjen før i august, og da er jeg spent på om de rekker å produsere vogna slik at jeg får den i tide.. Termin 4 oktober. Vil egentlig ha vogna i midten av september, med en mor som har fått 2-3 uker før termin kan det være greit å være klar i tide:)
De på butikken turte ikke anbefale hverken det ene eller det andre.. Hva ville dere gjort?
Hatt den i hus i 3 mnd? (som jeg synes er alt for lenge) eller tatt sjangsen på å vente til de nye modellene kommer? :)
Jeg ville bestilt nå og fått den før de stenger. Når du skal ha en nøytral vogn så er det ikke så viktig om det er 2015 eller 2016 modell, og det er viktigere å ha den i hus før fødsel føler jeg? Vi fikk vår vogn i januar og jeg fødte for 3 uker siden. Hvis du syns det er tidlig å få den i hus så kanskje noen i familien kan oppbevare den for deg til du føder?

tusen takk alle sammen for svar! :) Ser det er veldig forskjellig, og jeg vil være i uke 28 ca når den kommer, og det er jo ikke så gale.. Så tror det blir å bestille på onsdag! :-) Foreldrene mine har tilbydd seg å oppbevare den, så jeg får venne meg litt til tanken, så ser jeg hva vi ender med ;-)

Kjøp vogn akkurat når du har lyst :) vi skal på ultralyd i morgen og tenker at hvis alt er som det skal osv, så drar vi å ser på vogner etterpå. For oss blir det et problem med å oppbevare vognen da. Har ikke termin før i november :p

November ja, hun på butikken sa at det hadde faktisk vært noen som hadde bestilt nå som skulle ha i september... Akkurat som at det var fryktelig tidlig... Da ble jo jeg usikker som har termin i starten av oktober :p

Vi la den av ca når jeg var 21 uker og hentet når jeg var 27 uker.
Tenker vel egentlig selv at det er tidlig egentlig - men også veldig greit med alt som er gjort ettermæle tiden bare går fortere og fortere :)

Vi la den av ca når jeg var 21 uker og hentet når jeg var 27 uker.
Tenker vel egentlig selv at det er tidlig egentlig - men også veldig greit med alt som er gjort ettermæle tiden bare går fortere og fortere :)

Ja det er jo litt tidlig, men pyttpytt, tror det blir å bestille i morgen ;-)

Ja det er jo litt tidlig, men pyttpytt, tror det blir å bestille i morgen ;-)

Tidlig er bra:) Er jo så gøy å få vogna! I tillegg får man spredd utgiftene ut over en lengre periode(mitt argument til mannen;))

Back
Topp