Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Min søster fyller 14 i sommer og har nettopp fått stripe håret for første gang. Det synes jeg er akkurat passe. Noe før synes jeg er litt tidlig. Ihvertfall helfarging eller bleking..MiniMoi skrev:
goodASmama skrev:Min søster fyller 14 i sommer og har nettopp fått stripe håret for første gang. Det synes jeg er akkurat passe. Noe før synes jeg er litt tidlig. Ihvertfall helfarging eller bleking..MiniMoi skrev:
er enig med deg i dette. selv var jeg 12 da jeg fikk ta glansvask etter mye om å menn, men slik er jo nesten ikke på marked i dag - viss man ikke gjør det hos frisøren da. Men man blir ellers tidsnok voksen så er greit å drøye d så lenge som mulig. Ikke altid like bra alt dette som barna skal gjøre. Men dette blir jo litt som med mobiltelefon også, når er det rett å få?
Jeg syns at en 6-7 åring med en pc, en mobil, en playstation event. xbox = veldig drøyt! Kan garantere at min sønn IKKE har dette om et par år! Han er pent nødt å vente.. ( for å snakke meg ut fra temaet - hårfarging)