når er det forventet at de kan kle på seg selv?

lille iskaffe

Forumet er livet
Når begynte ditt barn å kle på seg selv? eller hvor gamle syns du de bør være for å forlange dette?

vet ikke jeg.. tobias kler på seg selv av og til.. men det blir ofte litt bak-fram da [:D]

ORIGINAL: Dollface

vet ikke jeg.. tobias kler på seg selv av og til.. men det blir ofte litt bak-fram da [:D]

samme her

Begge her har kledd på seg fra de var rundt 2 år. Men skoa klarte de en del tidligere..

varierer veldig på type klær etc. men dro på seg ytterdressen selv for rundt et år siden.

Vil gjerne kle på seg selv, men sliter litt med en del plagg og såklart blir det vrangt/bak fram/ikke kneppet etc.

vi presser ikke, men sier at hu skal prøve selv før hu ber om hjelp [:)]

Han har lenge fått til å kle på seg enkle plagg som jakke og bukse, eller slet litt med å få buksene over rompa, men nå klarer han å kle på seg alt selv, hender han må ha litt hjelp med genseren og sokkene. Men som regel klarer han selv. Veldig opptatt blitt av at lappen skal være bak. Sokkene kommer som regel på med hælen opp, litt vanskelig uten en lapp å styre etter.[:D]

Han blir 4 år i desember.[:)]

Emily kler på seg selv har gjort det en stund. Men jeg gjør det som oftes om morningene for da har vi litt knapt med tid

Back
Topp