Når er det best, UL?

Chriistiinax

Forelsket i forumet
Hei. Jeg hadde egentlig bestilt meg TUL i uke 12 privat. Men pga blødninger gjennom hele svangerskapet ska jeg få det på sykehuset i uke 11. Og jeg vil fortsatt ha min private jeg har bestilt, men jeg må jo flytte den litt. Men hvilken uke synes dere er best? :) Hadde uke 14 sist graviditet.

Og jeg bare si til dere som bekymerer dere mye, jeg er da 8+4 i dag og har blødd gjennom hele svangerskapet. Noen synes jeg har hatt lav HCG stigning bare økt sånn 1200 på 3/4 dager. Men i går fikk vi møte den lille i magen for første gang, alt så fint og normalt ut i følge gynekologen. Jeg selv har gått rundt hele tiden og tenkt at alt håp er ute og jeg ikke er gravid lengre. Men den lille vokser og gror men er hjerte som slo som bare det. Bare en liten oppmuntrende historie til dere.

Jeg er selvfølgelig fortsatt redd pga at jeg blør, men alt gjør godt når jeg så den lille hadde det bra i magen. :Heartred
Men husk å svare på spørsmålet mitt nå da :)
15175340_10154171737776647_331009446_n.jpg
 
Så lenge du nettopp har vært og skal igjen i uke 11. Så ville jeg nok hatt neste ul i uke 14 :)
Om du vil vite kjønn så ser de dette vanligvis i uke 14 :) jeg fikk vite 110% sikkert ang kjønn i uke 14 sist gang.
 
Så lenge du nettopp har vært og skal igjen i uke 11. Så ville jeg nok hatt neste ul i uke 14 :)
Om du vil vite kjønn så ser de dette vanligvis i uke 14 :) jeg fikk vite 110% sikkert ang kjønn i uke 14 sist gang.
Ja, tenkte sånn 14/15 :)
 
Jeg blødde mye sist svangerskap, hadde tul i uke 10/11 og 14 :) morsomt å få vite kjønnet i uke 14, så jeg hadde nok ventet til ca da :)
 
Jeg blødde mye sist svangerskap, hadde tul i uke 10/11 og 14 :) morsomt å få vite kjønnet i uke 14, så jeg hadde nok ventet til ca da :)
Ja får på sykehuset 12/12 da er jeg i uke 11. Så hadde jeg selv bestilt 15/12 men får flytte den litt
 
Back
Topp