Når er der interesse for ny runde?

Har ikke fått med meg påmeldinga, må finne den.

Regneark, ca likt antall og ca lik gjennomsnittlig bmi. Jeg sitter og leker med et regneark da også jeg.

Skal gå sendt deg regnearket jeg bruker, det er satt opp i Excel, hva bruker du?
 
Excel er fint
Brukte google sheet når jeg var lagleder, synes den er grei på mobilen også.
 
Den konverterer vel greit tror jeg
. Jeg har excel via jobb også på min pc hjemme så det var lett å bruke... Send meg eposten din på pm så skal jeg sende der over når jeg får tid.
 
Viss det ikke blir så mange påmeldte så går det jo ann å være alle mot alle og en fast dato som vi skal bli ferdig på og den som har gått ned mest i løpet av de mnd på den dagen vinner slanke krigen feks de vinner heder og applaus men kan også vinne 50kr hver av deltakerne eller annen sum nå som det er så enkelt med vipps hadde slankekrig med søstrene mine i fjor og da gjorde vi på den måten og den som vant utfordringen bestemte neste uke og den varte fra fredag til torsdag og vinnerene av utfordringen ble også med i vekt regningen når vi var ferdige fikk 1 poeng hver gang vi vant en utfordrings uke også hadde vi 1 poeng for den som vant vekt nedgang hver uke
 
Virker ikke som det er ekstremt mye interesse, men legg et innlegg på genreell med link til påmeldinga. Det pleier hjelpe.
 
Vi er ganske få påmeldte, hva tenker dere om lag vs alle mot hverandre?
 
jeg har lagt ut lagene, ikke fått lagt ut noe mer i kveld. Har så voldsom migrene.
Lag gjerne skravletråden dere andre og velge lagleder.
 
Det er sikker noen som faller ut også så kan godt ta alle mot alle tror kansje det hadde vært betre enn lag denne gangen siden vi er så få og at vi har en dato som vi skal ha finale før jul feks tror det er mange som detter ut med engang og varigheten blir kort
 
Går jo at vi ikke kaster ut en hver uke evt, selv om vi har lag.
 
Back
Topp