Når er barna store nok til lekekjøkken?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
JEG lurer på hva jeg skal kjøpe til min datter som blir 1 år i slutten på desember.

Når er hun stor nok for lekekjøkken?

Ut fra hva jeg har sett på jobb (småbarnsavdeling) er det veldig mange som får sansen for lekekjøkken når de er rundt 1 år. Kommer litt an på barnets interesser, men hvis hun syns slikt er moro hadde jeg gått for det. :)

Vår får kjøkken til jul og ho ble 1 år i oktober :) De har kjøkken i bhg og ho står og leker med det hele dagen så da får ho et til jul :)

Vis hun viser interesse så hvorfor ikke :)

ForumAnsvarlig Janet skrev:
Then lekekjøkken it is ;-) takk damer!

Håper hun blir strålende fornøyd da på julaften :D

Jeg tror nok ikke lekekjøkken er en dum ting for en 1 åring:) Min får det nå til 2 års dagen sin, men har vært super intr i kjøkkenkroken i barnehagen og lekekjøkkenet på helsestasjonen leeeenge..  Og om hun ikke skulle like det nå, så tenker jeg nok ikke det vil være så lenge til uansett.. :) 

Tror ikke jeg ville kjøpt det i fjor til min datters 1årsdag, men i år får hun det :)

Minstemor her hadde skikkelig sansen for lekekjøkken da hun var 1 år.. (Storesøster som hadde det på sitt rom, nå er det flyttet inn til minstemor:-)) 

Jentungen vår blir 1 år 16. desember, og har "lekt" med leke kjøkkenet etter storebror lenge.

Mi fikk når hun ble 2 år og siden har det hvert i bruk. Før det, så brukte hun mitt kjøkken :p
Lillebror er nå blitt 2 år og har likt kjøkkenet lenge allerede :)

En jente i familien fikk det til ettårsdagen, stor stas for både henne og storebrødrene. Guttungen min på to syns også det var veldig kjekt, lagde masse god mat til de voksne, så nå fåår han kjøkken til jul :)

Min yngste var 1 år da barna fikk lekekjøkken, og hun likte det fra første stund. :)

Er jo 1 helt år til neste gang hun får gaver, så i løpet av det året synes hun nok det er veldig gøy med kjøkken:)

Jeg har to novemberbarn og tenker veldig fremover når jeg har ønsket gaver. Når eldste ble ett år ønsket vi oss sklie til ute på sommeren f.eks. 

Back
Topp