Når er barna for "gamle" for Halloween?

Synes at så lenge de kler seg ut og viser en barnslig glede over Halloween så er det helt greit at de går fra dør til dør. Om dette innebærer at 15-åringen har det morro og viser glede deler jeg gjerne ut godterier!!! :)

...men når det kommer gutteslamper i hettegensere på døra og sier "gi meg godteri" så svarer jeg NEI! :P

Jeg og to venninner av meg var noen av de første som innførte Halloween i vårt store "nabolag", for sikkert 13-14 år siden. :-) Vi lå advarsler i postkassene til folk om at vi kom da og da. Haha. :-p mamma har spøkelser og fullt av Halloween pynt hjemme. Og våre venner er og veldig glad i Halloween fester osv. :-D jeg syns det er stas med dager som er litt utenom det vanlige. Har storsett ett åpent sinn. :-) ungdommer eller ei. Tror mange av de som er yngre og går bare for snop. ;-)

Jeg er så glad jeg ikke bor i nærheten av dere surromper altså. Når man er så negativ og kaller det tigging.. Her er det bare søte og litt skumle barn som sier knasp eller knep :) ja det er kanskje noen innimellom som ødelegger idyllen, men når man ser gleden og takknemligheten hos de aller fleste så blir man jo bare glad på en slik dag. Mine har snakket om Halloween lenge allerede nå og vi skal skjære ut gresskar, tenne lys og henge opp litt skumle ting ved dørene :)

Og til spørsmålet, store ungdomsgjenger på 13-14 syns jeg kanskje er for gamle, men jeg ser og eldre søsken går sammen med yngre søsken. Da blir det selvfølgelig litt anderledes ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
enig!

Back
Topp