Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at når de ar fyllt 13 kan de stoppe.
Folk bør respektere utelys-regelen (og normalt folkevett)Kjenner jeg kommer til å bli rimelig irritert hvis det ringer på ungdommer her etter kl. 19 når ungen har lagt seg for å tigge om godis. Greit man kan feire og kle seg ut, men jeg synes faktisk ikke noe om at fremmede skal ringe på døra vår om kvelden.
Så utrolig enig med degf kjenner jeg! Heldigvis bor vi i ett nabolag hvor det ikke er noen surpomper..Jeg er så glad jeg ikke bor i nærheten av dere surromper altså. Når man er så negativ og kaller det tigging.. Her er det bare søte og litt skumle barn som sier knasp eller knepja det er kanskje noen innimellom som ødelegger idyllen, men når man ser gleden og takknemligheten hos de aller fleste så blir man jo bare glad på en slik dag. Mine har snakket om Halloween lenge allerede nå og vi skal skjære ut gresskar, tenne lys og henge opp litt skumle ting ved dørene
Og til spørsmålet, store ungdomsgjenger på 13-14 syns jeg kanskje er for gamle, men jeg ser og eldre søsken går sammen med yngre søsken. Da blir det selvfølgelig litt anderledes
Sent from my iPhone using BV Forum