Når er babyen mett?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Dette er mitt evige spørsmål. Han slipper gjerne puppen etter en stund, men begynner å hyle igjen etter et par minutter, og det er ikke alltid lett å vite om det er sult, luft eller noe annet.

Ja, min slipper jo aldri puppen.. Haha. Så jeg må faktisk avslutte når hun har sovna. Da våkner hun i det jeg tar ut puppen, og jeg må mate på andre siden.. Her er hun mett, men bruker meg som smokk;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, det er ikke lett å vite. Gutten min slipper aldri puppen, så har funnet ut at jeg må ta han av etter 10 min :p
Hvis ikke så kommer veldig mye i retur. Han virker fornøyd når jeg tar han av etter 10 min. Tar jeg han av etter feks 8 min, så hyler han :D

Når hun sovner ved flasken:)

Min sovner alltid etter 5 min. Så må eg vekke han for at han ska spise mer. Må ta han av etter 30 min. Av dette har han Ikkje spist mer enn 10 min. Skikkelig vanskelig å få gjort noe når så mye tid går
Vekk i at han sover på puppen .. :/

Ja, min slipper jo aldri puppen.. Haha. Så jeg må faktisk avslutte når hun har sovna. Da våkner hun i det jeg tar ut puppen, og jeg må mate på andre siden.. Her er hun mett, men bruker meg som smokk;-)

Samme runddans som her :p
Den siste uken har han derimot sluppet puppen frivillig etter 10-15 min. Trodde rett og slett han var syk, men spørs om det er blitt mer spennende å følge med på omverden? :)

Samme runddans som her :p
Den siste uken har han derimot sluppet puppen frivillig etter 10-15 min. Trodde rett og slett han var syk, men spørs om det er blitt mer spennende å følge med på omverden? :)

Hihi, dem begynner nok å bli litt mere våkne nå ja:-)

Mi tar til tider tittepauser, hvor jeg tror hun er ferdig, men så angriper hun puppen når jeg skal pakke den vekk :P andre ganger så sutter hun litt her og der, og da pakker jeg bare vekk når jeg blir lei av tullet, og jeg får ingen protester da...

Back
Topp