når en skal på sykehuset og føde !!!

peggy

Gift med forumet
lurer fælt på om de har bind / truser på sykehuset man bruker etter fødselen ?? eller om en må ta med og bruke sine egne???
har de bleier til babyen til heim turen ??

Sykehuset skal som regel holde pasientene med bind og truser mens vedkommende er innlagt. De har skikkelig stoooore truser som er veldig tøyelige og behagelige å ha på seg etter fødselen (bra når man er sår/sliten).
Sykehuset har også bleier til babyen så lenge dere er "innlagt". Jeg er sikker på at du kan låne med deg en bleie eller to til hjemturen hvis du ikke har skaffet bleier selv. Dette kan du bare spørre pleierne på føden om.

Lykke til.

Jeg opplevde sykehusbind og trusene som ubehagelige!! Men ja..de har! :-) Men jeg skal kjøpe meg noen nattbindt tenker jeg....de er store og suger ganske bra! Blødde så det holdt med førstemann!! Bindene jeg fikk på sykehuset var kjempe tykke!! MEN....nå begynner det å bli leeeenge siden da...men man hadde libress med vinger den gangen også..haha!!

jeg ville kjøpt noen bind selv og tatt truser med selv. De du får på sykehuset er litt kjipe. hehe husker noen av bindene jeg fikk kunne jo kalles bleier, sinnsykt svære greier. og netting truser er jeg ikke tilhenger av. Kommer til å ta med mitt eget under tøy og egne bind. Kommer til å ta med egne bleier til babyen å.

Back
Topp