Når ein uansett er kvalm heile dagen...

Babyglede

Elsker forumet
Kan ein like godt finne seg ein 2 litersboks med is og ei skei!! :)
 
Ånei!!! Pjuuk! :p
Jeg sto i 40 minutter og laget middag i dag. Ble kvalm underveis, så endte opp med at jeg spiste brødskive til middag.
 
Kunne ikke falt meg inn, hehe.
 
Det hørtes absolutt ikke fristende ut, nei... :yuck:
Eneste isen jeg klarer å spise for tiden er saftis, har fått en greie for lollipop i boks (siden jeg ikke orker tanken på sjokolade, og det er det jo på pinneisen), og sånn push-up lollipop.

Hva klarer dere som er kvalme hele tiden å spise?

Her går det mest i knekkebrød med leverpostei fra gul boks, litt suppe, yoghurt og Ritz-kjeks.
Middag orker jeg ikke tanken på. Spiste laks med spinat og feta til lunsj på jobb i går, og var kvalm hele ettermiddagen.
 
Blææ kvalm å spyr hele dagen. Morgen som kveld :depressed: er så heldig at det kommer begge veier tilogmed, ikke nokk med en vei:shifty::hungover:
 
Blææ kvalm å spyr hele dagen. Morgen som kveld :depressed: er så heldig at det kommer begge veier tilogmed, ikke nokk med en vei:shifty::hungover:


Ikkje godt att du har da sånn, men nesten litt godt att eg ikkje e aleina! Eg e heilt kaputt, konstant dårlig samvittighet... Då eg rett og slett må væra innen fem meters rekkevidde på doen. Sukk ... Kor longt e du på veg? Eg e 9+0 i dag ❤️
 
Ikkje godt att du har da sånn, men nesten litt godt att eg ikkje e aleina! Eg e heilt kaputt, konstant dårlig samvittighet... Då eg rett og slett må væra innen fem meters rekkevidde på doen. Sukk ... Kor longt e du på veg? Eg e 9+0 i dag ❤️
Hehe ja, klarer ikke gjøre noe hjemme, heldigvis har jeg en fantastisk mann som hjelper til hjemme og med turbo to åringen vi har i hus:shy: er 5+5 idag:Heartred igår å idag har vært definitivt værst for meg
 
Hehe ja, klarer ikke gjøre noe hjemme, heldigvis har jeg en fantastisk mann som hjelper til hjemme og med turbo to åringen vi har i hus:shy: er 5+5 idag:Heartred igår å idag har vært definitivt værst for meg

Skjønne kva du meine - eg e på henta veko no, og eg e bedre om kvelden hvertfall har fire kids som herjer og ein ettåring he he så her er det høgt og lavt! I dag krøyp eg ut av senga ca kl 18! Utrulig att da går an å bli såååå dårlig!
 
Jeg er konstant småkvalm.. Men føler meg ikke kvalm nok til å bli liggende, men heller ikke frisk nok til å vær et fungerende menneske :( er utrolig irriterende.. Ikke vet jeg om det er bare psykisk siden jeg har ganske nylig oppdaget jeg er gravid.. Eller hva.. Forferdelig er det iallefall :sorry:
 
Ikke noe hyggelig med denne kvalmen! Ble glad for å kjenne den i begynnelsen, men nå når jeg sitter å kjenner meg skikkelig fyllesyk mens jeg manner meg opp til en hektisk arbeidsdag i hjemmesykepleien hvor jeg må late som ingenting, så er jeg ikke så høy i hatten:p har bare lyst til å bli hjemme i senga mi!
 
Skjønne kva du meine - eg e på henta veko no, og eg e bedre om kvelden hvertfall har fire kids som herjer og ein ettåring he he så her er det høgt og lavt! I dag krøyp eg ut av senga ca kl 18! Utrulig att da går an å bli såååå dårlig!
Huff, helt forferdelig, å være så dårlig, men samtidig godt, før da vet man at kroppen jobber med noe:p inatt sov jeg litt på badegulvet , i frykt for å ikke rekke do pga det ene eller det andre :arghh: men kan ikke huske å hadd dårlig mage i første svangerskap, da var jeg bare skikkelig kvalm å kastet opp nesten hele svangerskapet , men nå kommer det begge veier og det er helt, ja det tar knekken snart om det ikke gir seg:depressed:
 
Huff, helt forferdelig, å være så dårlig, men samtidig godt, før da vet man at kroppen jobber med noe:p inatt sov jeg litt på badegulvet , i frykt for å ikke rekke do pga det ene eller det andre :arghh: men kan ikke huske å hadd dårlig mage i første svangerskap, da var jeg bare skikkelig kvalm å kastet opp nesten hele svangerskapet , men nå kommer det begge veier og det er helt, ja det tar knekken snart om det ikke gir seg:depressed:

Off ja eg veit korleis du har da!!
 
Back
Topp