Når egget fester seg....

Cizza03

Forumet er livet
Hvor tilig er det normalt at egget fester seg?? er det på dag 5 el noe sånt eller kan det være så tilig som dag 2...
Jeg kjenner nemlig kvalmen i halsen og suget på noe...men vet ikke ka enda...
Jeg kjente oxo kvalmen i halsen allerede torsdag/fredag etter innsetting onsdag i fjor med min sa...men på mine neg fryseforsøk hadde jeg alldri noe kvalme el noe sånt...

Tyder det på at egget holder på å feste seg??????

Er så spent[:)][:)] hihi[:)][:)]

Er oxo blitt enda mer distre i løpet av dagen enn jeg pleier å være og er utrolig giret...hehe[:)][:)][:)][:)][:)][:)]  

[:D]vært inne å lest litt..og sånn som jeg forstår det så tar selve unnfangelsen 1 døgn og 3-4 dager før den fester seg i livmoren..
Hos oss skjedde vel selve unnfangelsen på sykehuset...d.v.s. at 3-4 døgn etter at vi satt inn egget vil egget feste seg...eller tar jeg helt feil????
Jeg er snart på døgn 3...så d.v.s at det kansje holder på å feste seg..oioioi....hihi[:D]

noen som har en synsvinkel på dette? har jeg misforstått eller????[;)]
jeg har vært inne å lest på hva som sjer på 2 uker stadiet, har jeg tolket det helt feil da jeg så i en tråd for lenge siden her at det var snakk om at egget fester seg etter dag 6...
hmm...litt forvirret pga litt symptomer...[:-]

Meine eg fekk beskjed om at det fester seg mellom rugedag 2-5.

Håpa da e nåke som holde på å grava seg ned hos deg[;)]

Ja rugedag 2-5 kan stemme....
Har lest litt og prøvd å forstå...

Befruktningen tar 1 døgn, så bruker spieren 3-6 dager på å finne veien inn i livmoren..så på dag 6 slipper den seg og dermed fester seg...tror jeg da har forstått det rett...hihihi[:)]

Er så spent vøtt,håper at den holder på og jobber for harde livet...hehe[:)]

Back
Topp