Når e babyn mest aktiv ?

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ synes litfrøkna mi e mest aktiv på kveillan, sånn i 10- tia....Kjenne liv på dagtid å,men d e mest bevegels på kveillan Når kjenne dokk mest liv?

Kjenner liv hele dagen,men mest på kveldstid!;)

Når jeg kjører bil , hører på Nørdsti og på kveldstid når jeg og sambo ligger rett ut på sofa'n og koser oss med en film og når jeg skal sove . Men når jeg først sovner så sover lillegullet også <3

Kjenner liv hele dagen, men samme her, mest på kveldstid når vi ligger på sofaen. Kjenner også en del med en gang jeg har våkna på morgenen.

Her varierer det veldig hvor aktiv babyen er i løpet av dagen. Men som regel er den mest aktiv når jeg skal sove eller trenger ro. Andre dager så er det kun romstering der inne. Har lest at fostrene sover mye inne i livmoren. Men bevegelsene som er inni her, kjennes ut som at det er en sta frøken som bor inni der. 

Veldig enkelt å svare på: Når eg setter meg ned og slappar av, eller skal sove, da er det full fres. Pluss tidlig om morgonen når eg gjerne skulle sovet eit par timar til...
Litt koselig, mest plagsomt ;o)

sogn78 skrev:
Veldig enkelt å svare på: Når eg setter meg ned og slappar av, eller skal sove, da er det full fres. Pluss tidlig om morgonen når eg gjerne skulle sovet eit par timar til...
Litt koselig, mest plagsomt ;o)

Litt enig med deg, når jeg var syk og trengte ro, da var det helt turbo, og det var plagsomt i lengden. For følte aldri kroppen klarte å slappe av og bli frisk. 

Når jeg setter meg ned får og spise! Da er det skikkelig turbo! Ellers så er det bevegelser og spark så og si hele dagen rundt :) Herlig <3

Generelt ganske godt med aktivitet her, men har to skikkelige topper i løpet av dagen. På formiddagen, etter at jeg har levert mini i bhg, kommet hjem og tatt meg ei skive og på kvelden når jeg legger meg. 

Kjenner mye liv hele dagen egentlig, men aller mest på kvelden når jeg har slengt meg ned på sofaen

Er vell mest på kvelden her. Men det har vell noe med at det er da jeg er mest oppmerksom på det ;)

Her er hun mest aktiv på ettermiddagen. Krysser fingrene for at hun blir like rolig og flink å sove som storebroren.

Mykje liv heile dagen her og men mest på kveldstid her og :) de er generelt mye liv når jeg sitter i ro :)

Ca 15 min etter jeg har spist blir det full turbo i magen. Og mellom 5-6 om morgenen.

Kanskje mest på kvelden, men har en veldig bedagelig baby tror jeg:p men når hun først sparker, så sparker hun hardt. Jeg blir jo kvalm:p

jeg kjenner liv jevnt over hele dagen. Får mye bevegelser i magen ca hver 4.time, så jeg skjønner hvor det bærer. Alle våre har krevd mat 3.hver time de første 3-4 mnd, så blir vel ikke annerledes med denne heller :)

Back
Topp