Når du

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
desperat prøver å få det fint og orden i hjemmet. Men små barnefingre finner det best å ødelegge og knekke på kurven min :(

ImageUploadedByBV Forum1407312183.586311.jpg

Vi kikket også på en ny fin sjenk til stuen, men å gå opp i prisklasse 5-6000 er uaktuelt da møblene vi allerede har er hakkete og oppskrapet, de bruker jo leker som bankeverktøy. Så vi fant noe billig drit på IKEA :p får heller investere i finere og dyrere møbler om en 5/6 år tenker jeg!

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Det har da sin sjarm det der også, hihi :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Nye møbler får ventes med i noen år ja... Utrolig hva små barnefingre får til... Og så raske.., Her ble det stemplet noen blåbær i sofaen nettopp. :eek:
Før det fikk han tak i nøklene, som jeg trodde lå for langt inne på bordet enn at han fikk tak i, og dundret de nedi bordet... Godt det bare var et IKEA bord det og :p

Kanskje like greit at vi ikke bygger nytt med det første da. :p Husker jeg selv var veldig forsiktig som liten, men forventer ikke at bebis blir det. :p

Nye møbler får ventes med i noen år ja... Utrolig hva små barnefingre får til... Og så raske.., Her ble det stemplet noen blåbær i sofaen nettopp. :eek:
Før det fikk han tak i nøklene, som jeg trodde lå for langt inne på bordet enn at han fikk tak i, og dundret de nedi bordet... Godt det bare var et IKEA bord det og :p
Uff ja, det er ikke måte på hva de får tak i.. Nå har minstemann funnet på å bruke tripptrappen til å komme seg opp på spisebordet. Og der har han jo så god oversikt over resten av stuen, så det er den nye favorittplassen. I går falt han ned og jeg håpte det satte støkken i ham, men nei.

Vi har et stort, oransje "veggmaleri" over hele sida på en reol, etter lillegutt;) Men det har jo sin sjarm og da:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har av en eller annen merkelig grunn klart å bevare både gjenstander og vegger fra veslas små fingre, men så er jeg veldig påpasselig og. :p

Jeg har av en eller annen merkelig grunn klart å bevare både gjenstander og vegger fra veslas små fingre, men så er jeg veldig påpasselig og. :p
Hehe, gikk fint med eldste også, han rørte aldri noe. Dessverre er lillebror lite lik storebror :p

Høres kjent ut:-) Her i huset er alle møblene enn så lenge arvet eller kjøpt brukt. Prøver å la barna lære å behandle ting pent, men det er deilig å slippe å være bekymret for at noe kostbart skal bli ødelagt:-)

Også vi som skal kjøpe oss nye møbler nå :p Jeg vil egentlig ha hvite møbler, men tror vi bare kan glemme det :p

28.12.14 <3

Også vi som skal kjøpe oss nye møbler nå :p Jeg vil egentlig ha hvite møbler, men tror vi bare kan glemme det :p

28.12.14 <3
Hehe, klart det går an, men de bør gjerne kunne rebehandles hvis de er av den dyrere sorten. Vi har et hvitt spisebord, og det må være den dummeste oppfinnelsen, det er ikke mulig å slippe/male det, så det er jo helt ubrukelig. :p

En ting er at barna kan være forsiktige, men det idiotiske er mange av lekene dems. Min sønn fikk en spiderman-dukke i gave, og plutselig oppdaget jeg at veggene, bordene, hyller og gulvet, overalt var det røde "spor". Når den dukken fikk en liten trøkk så smittet den av farge. Jeg har jobba verre med å få bort de flekkene :p

I og med vi har gutter har vi også masse lekebiler, og de er jo i stål, når en sånn da blir kastet eller kjører i hyllene så kommer det fort hakker og riper.. Menmen, en dag skal jeg ta stuen min tilbake :D

Back
Topp