Når du var liten/fjortiss...

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Hva var din ynglingsfarge da?

Her var det ROSA og RØD[:-] fikk jeg ikke klær eller lignende i den fargen, DA var det krise da[8D] hahahah men det ga seg vel da jeg var konfirmert[:D][;)]

Svart. Alt skulle være svart. Eller en skikkelig knæsj turkis-farge [:'(]

Blå

ORIGINAL: Rada

Blå

Hadde mange farger, og hadde da bukser fra Benetton i maaange farger...

jeg har alltid likt blå jeg... så kip var jeg liksom... men fint i ettertid kanskje...

Meeeen, jeg hadde reggis og gikk med sånn fiskeflette greie i nakken [8D]

Jeg hadde en periode jeg kun kledde meg i svart og hadde naglehalskjede...[:)][&o] Ville også farge håret helt svart men det fikk jeg ikke lov til :P Men den perioden slutta i 9 klasse.. Etter dette kledde jeg meg ¨normalt¨ men blå ble yndlingsfargen min tror jeg..

Grønn...

Hadde til og med grønne dieselbukser når jeg var 12... [&:][:'(]

Og så begynte min lillebror på 3 å ha grønn som favorittfarge, så da trassa jeg og bytta over til blå og svart... [;)]
Farga også håret mitt blått, og for å få det skikkelig blått så bleika jeg det helt hvitt først.. mamma holdt på å svime av da jeg kom hjem etter en helg hos pappa...

Og alt utstyret til hesten var i grønt og blått jah.. [;)]

Tror jeg alltid har hatt grønn som favorittfarge jeg.
Når jeg var liten var det vel mintgrønn som var topp da (etter rosa perioden gav seg), nå er jeg mest glad i olivengrønn/mosegrønn og andre jordfarger.

før jeg var 4 skulle AAALT være rosa.. aldri likt rosa etter det:P

så fra den alderen til den dag i dag er det blååå.. fått dilla på lilla og nå da:P

DA ([;)]) var det blått...nå er det lilla [:D]

Svart, men skoene MÅTTE være røde... Åh.. Herregud som jeg savner alle de røde skoene mine <3

Blått/Rødt, striper og kina-sko/seilersko og permanent..

Var vel blått som var yndlingsfargen. Romme mitt var blått og gardinene var blå/hvite og sorte[:D] 

ORIGINAL: Kougra

Tror jeg alltid har hatt grønn som favorittfarge jeg.
Når jeg var liten var det vel mintgrønn som var topp da (etter rosa perioden gav seg), nå er jeg mest glad i olivengrønn/mosegrønn og andre jordfarger.

signerer det jeg har uthevet....

Back
Topp