Når du våkner uten symptomer

En tråd i 'Februar 2020' startet av Lillemirakel2020, 19 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2020

I dag våknet jeg godt uthvilt og i strålende form! Første tanke var «sååå deilig» :happy: Andre tanke var «shit, har noe gått galt?!» :(
    Jeg vet at det er helt normalt med varierende symptomer, men jeg må innrømme at jeg nesten savner kvalmen nå :hilarious: Og det er kun snakk om noen timer uten. Med kvalmen vet man vertfall at alt mest sannsynlig er som det skal!
    Satser på at dette bare er normalt og prøver å legge bekymringene igjen hjemme når jeg går på jobb :)

2. Blomst_95 Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Februarbarna 2020

Skjønner godt hva du mener, hvis det er noe trøst så var jeg så og si symptomfri hele svangerskapet med første og hu er en aktiv 2 åring i dag :hilarious: Mye dårligere denne gangen med kvalme, murringer, ømme pupper osv.

3. Snorkfrøken7 Glad i forumet ❤Januarlykke 2022❤

Det skjedde meg i går! Men ble noe uggen i går kveld og i dag var formen litt bob/bob. Så det kan nok variere fra dag til dag :wacky::)

4. J30 Flørter med forumet

Forstår kva du meiner, føler det samme. Variere en del fra dag til dag, så må nok smøre oss med tolmodighet:rolleyes::nailbiting::)

5. Viktoria90 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Jeg er og fryktelig kvalm, og ønsker hver dag at det skal gi seg. I dag er jeg litt bedre, og det skremmer meg. Er 7+0, og sist stoppet det rundt 7+4. Ganske redd for å miste igjen, så "håper" kvalmen blir litt lengre.

6. Bkno3007092 Flørter med forumet

Jeg er i veldig god form:hilarious: jeg tror liksom ikke på at jeg er gravid selv med kjempe god stigning på HCG. Må nok ett bankende hjerte til her før jeg tror på det:hilarious:

7. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg har hatt veldig lite symptomer. Måtte ta en test her om dagen, bare for å se at det kom opp 2 streker.. for jeg klarte liksom ikke å tru det. Men de to siste dagene har kvalmen kommet. Må opp om natta for å ta kvalmestillende, og spise kjeks! Og den venstre puppen min er øm, og blitt større enn høyre.. :confused: Er 6+4 i dag.. :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden