Når du våkner uten symptomer

Lillemirakel2020

Elsker forumet
Assistert-jentene
Januarlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
I dag våknet jeg godt uthvilt og i strålende form! Første tanke var «sååå deilig» :happy: Andre tanke var «shit, har noe gått galt?!» :(
Jeg vet at det er helt normalt med varierende symptomer, men jeg må innrømme at jeg nesten savner kvalmen nå :hilarious: Og det er kun snakk om noen timer uten. Med kvalmen vet man vertfall at alt mest sannsynlig er som det skal!
Satser på at dette bare er normalt og prøver å legge bekymringene igjen hjemme når jeg går på jobb :)
 
I dag våknet jeg godt uthvilt og i strålende form! Første tanke var «sååå deilig» :happy: Andre tanke var «shit, har noe gått galt?!» :(
Jeg vet at det er helt normalt med varierende symptomer, men jeg må innrømme at jeg nesten savner kvalmen nå :hilarious: Og det er kun snakk om noen timer uten. Med kvalmen vet man vertfall at alt mest sannsynlig er som det skal!
Satser på at dette bare er normalt og prøver å legge bekymringene igjen hjemme når jeg går på jobb :)

Skjønner godt hva du mener, hvis det er noe trøst så var jeg så og si symptomfri hele svangerskapet med første og hu er en aktiv 2 åring i dag :hilarious: Mye dårligere denne gangen med kvalme, murringer, ømme pupper osv.
 
Det skjedde meg i går! Men ble noe uggen i går kveld og i dag var formen litt bob/bob. Så det kan nok variere fra dag til dag :wacky::)
 
Forstår kva du meiner, føler det samme. Variere en del fra dag til dag, så må nok smøre oss med tolmodighet:rolleyes::nailbiting::)
 
Jeg er og fryktelig kvalm, og ønsker hver dag at det skal gi seg. I dag er jeg litt bedre, og det skremmer meg. Er 7+0, og sist stoppet det rundt 7+4. Ganske redd for å miste igjen, så "håper" kvalmen blir litt lengre.
 
Jeg er i veldig god form:hilarious: jeg tror liksom ikke på at jeg er gravid selv med kjempe god stigning på HCG. Må nok ett bankende hjerte til her før jeg tror på det:hilarious:
 
Jeg har hatt veldig lite symptomer. Måtte ta en test her om dagen, bare for å se at det kom opp 2 streker.. for jeg klarte liksom ikke å tru det. Men de to siste dagene har kvalmen kommet. Må opp om natta for å ta kvalmestillende, og spise kjeks! Og den venstre puppen min er øm, og blitt større enn høyre.. :confused: Er 6+4 i dag.. :)
 
Back
Topp