Når du tenker tilbake...

Therese W

Gift med forumet
Hva er det viktigste og mest dyrebare foreldrene/søskene/familien din har lært deg, som du ønsker videreføre til det lille nurket i magen?

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Oi så dumt! Kjenne at jeg ble lei meg :(

Mine foreldre har veldig flinke å legge opp ferie, selv om at vi ikke hadde så masse penger.
Reiste til mange forskjellige land (ikke sydenland). Jeg elsket å være i fornøyelsesparker med karuseller, og det har jeg fått mye av. :) :) :) Ferien var veldig tilpasset oss unger.
Dagdrømme om feriene som jeg og mannen min skal på når vi får unger :)

Og når jeg flyttet ut har de støttet meg økonomisk selv om de ikke har allverdens med penger.
Og når jeg flyttet til andre kanten av landet kom de ofte på besøk og ringte meg hver uke.
Heilt greit med sånne foreldre når en flytter til en ukjent plass med dårlig rå og ingen venner. :) :) :)

Foreldrene mine var veldig flinke til å få oss til å skjønne at selv om noe gikk oss i mot, eller noen oppførte seg dårlig mot oss, så gikk det bra så lenge vi hadde hverandre. Det håper jeg at jeg klarer å videreføre til mine barn! :)

Jeg vet hva jeg ihvertfall ikke skal videreføre.. :P men noen ting som jeg har gode minner fra, er at mamma og de hadde et vennepar vi besøkte.. Hver lørdag var vi sammen med de.. Og de hadde barn på vår alder, og guri så stas det var med de lørdagene :) også hadde vi hjemmelaga pizza, lasagne, moussaka osv.. Og is og godteri til dessert :) det var skikkelig lørdagskveld, og vi fikk være sent oppe :) husker vi så på tande p eller no på TV.. :) mimre mimre :)

Jeg vet hva jeg ihvertfall ikke skal videreføre.. :p men noen ting som jeg har gode minner fra, er at mamma og de hadde et vennepar vi besøkte.. Hver lørdag var vi sammen med de.. Og de hadde barn på vår alder, og guri så stas det var med de lørdagene :) også hadde vi hjemmelaga pizza, lasagne, moussaka osv.. Og is og godteri til dessert :) det var skikkelig lørdagskveld, og vi fikk være sent oppe :) husker vi så på tande p eller no på TV.. :) mimre mimre :)

Haha, jeg og husker tande p, off så var jo fritjof eller kan han hette med. "Den satt i sikringsboksen"
Mimre med deg :)

At de aksepterte meg for den jeg var uansett. Hvis verden gikk meg i mot, så har jeg alltid hatt mine foreldre. Min mor døde desverre for 5 år siden, så alt er ikke som før. Men har mange goe minner <3

Gikk ofte spaser tur med pappa :) om høsten dro vi alltid til skogs og plukket hasselnøtter,det gjør jeg den dag i dag og skal fortsette med det :D
Ellers fant vi ofte på ting sammen mamma,pappa meg og lillebror,det var så kos :)

Jeg vil dessuten begrense data/TV, og motivere til masse utelek når det er fint vær :) :) og lære de å like grønnsaker :)

Der en dør lukkes åpnes en annen! Ikke bruk energi på de som trekker det ut av deg! Positivitet smitter og glade lykkelige mennesker får det godt!:) masse flotte lærdommer! og jeg unner alle dere andre som ikke har hatt gode rollemodeller, at dere får et liv framover fullt med flotte mennesker som setter av en stor plass i hjertet til dere, og fyller livet deres fullt med nye lærdommer og lykke <3

Det å bli lyttet til er nok det aller viktigste av verdiene. At meningene mine ble sett på som verdifulle.

Samholdet mellom oss søskna. Vi er 4 søsken og har et veldig tett forhold alle sammen.

Spillkveldene på lørdager med TVen av og gåturene på søndager uansett vær :)

Back
Topp