Når du skal parkere...

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
og der det er mulighet til å parkere både inne og ute.

Hvor parkerer du?
Og er det likt både sommer og vinter?
 
Inne så lagt det lar seg gjøre om vinteren, om sommeren kommer det litt an på vær igrunn, er det 35 grader i skyggen, så parkerer jeg mest mulig inne om der er kjøligere igrunn. Er det derimot 20 grader, så parkerer jeg gjerne ute.
 
Ute, er ikke noe glad i parkeringshus. Altfor trange plasser, og altfor mange uforsiktige folk. :)
 
Alene parkerer jeg oftest ute, er ikke så glad i parkeringshus. Men når jeg har med barn, og baby som skal hjelpes inn og ut av bilstol, vogn som skal inn og ut av bil osv. Så parkerer jeg alltid inne. Gidder ikke stå i regn og vind å styre med det :p
 
Ute. Er alltid så trangt i parkeringshus og folk parkerer så dårlig at det er umulig å gå inn/ut av bilen
 
Parkerer nærmest dit jeg skal. Uavhengig om det er inne eller ute, men om. Det sner forsøker jeg å parkere inne/under tak om jeg skal stå en stund.
 
Spørst hvor lenge jeg skal stå. Dersom det er mer enn ett par timer liker jeg å la bilen stå under tak. Dersom jeg bare skal innom butikken står jeg gjerne ute :)
 
Jeg parkerer helst inne, har bare blitt en vane. Jeg synes forøvrig uteparkering er like trangt som i parkeringshus.
 
Inne. De stedene jeg drar med parkeringshus så er det for få plasser ute og de ute er dyrere enn de inne.
 
Helst ute. Hater parkeringshus.
 
Inne. Om vinteren får bilen tine og og sommeren får bilen fri fra sola.
 
Inne. Om vinteren er det varmere, om sommeren kjøligere, og man slipper å tenke på regn.
 
Parkerer der det er ledig, men helst så alene som mulig. Sjekker alltid hva som står rundt. (Parkerer ikke ved siden av en bulket bil).
Foretrekker lukeparkering ute, for de som bulker mest tør ikke det her i byen i alle fall
 
Back
Topp