Når du sitter på restaurant sammen med mange som ikke vet noe!

Superprodusent

Glad i forumet
Sååå sitter jeg her da, på sushirestaurant å nipper til vann og fritert sushi og vårruller. Fått litt pes for at jeg ikke drikker, men har sagt at jeg ikke orker å drikke idag pga at jeg har gått tre netter på rad. De kjøpte den, men pusher litt på. Har tatt med meg en boks snus, som jeg ikke rører, for ikke å gi dem mistanker. Og vinen til i morgen er en tom vinflaske fylt med alkoholfri vin. Hahaha! Dauer hvis de ikke røper meg denne helga ass! Ellers står nå magen rett ut av oppblåsthet...

Lykke til! :)Jeg måtte snike meg unna to fester/grillinger nå i dag og i morgen for hadde garantert blitt quizet og avslørt!:wideyed:

Haha! Ja, jeg må le av hele greia! Nå sitter jeg her med en tyggis under leppa for å simulere snusing:laughing025
Føler meg sååå kul ass! "Herregud, ikke røyker du og ikke drikker du!!" Men jeg snuser jo;)

Du kan vel spise sushi? Det er vel på lista over trygge ting.

Kjenner meg igjen. Haha. Måtte tilfeldigvis hjem og legge meg tidlig

Du kan vel spise sushi? Det er vel på lista over trygge ting.

Kjenner meg igjen. Haha. Måtte tilfeldigvis hjem og legge meg tidlig

Ja, hadde bare ikke apetitt på det, men til vanlig elsker jeg det! Herregud, tror det blir enda verre i morgen da jeg faktisk skal fake at jeg drikker! Jeg suger i å gå undercover:laughing001

Er så utrolig glad jeg ikke røyker og drikker:)
Men oppblåst i magen og hormonell er jeg, så må passe på hvilke klær jeg har på og hva jeg sier/ og hvordan jeg sier det :hilarious:

Lykke til!

Ja, hadde bare ikke apetitt på det, men til vanlig elsker jeg det! Herregud, tror det blir enda verre i morgen da jeg faktisk skal fake at jeg drikker! Jeg suger i å gå undercover:laughing001

Hahaha jeg også. Jeg blir jo så trøtt også. Blir helt umulig.

Omg jeg har så lyst på sushi hele tiden, men blir bare innimellom ellers blir det for dyrt :p spiste det ofte når jeg var gravid sist også :p
Hehe dere er tøff som klarer å late som. Jeg skal heldigvis ikke i noen alkoholsammenkoms(?) før i midten av juni og da er jeg 11-12 uker så kommer bare til å si det :p

Er så utrolig glad jeg ikke røyker og drikker:)
Men oppblåst i magen og hormonell er jeg, så må passe på hvilke klær jeg har på og hva jeg sier/ og hvordan jeg sier det :hilarious:

Lykke til!

Ja, det blir jo særdeles mye enklere å skjule da:)

Hahaha jeg også. Jeg blir jo så trøtt også. Blir helt umulig.

Jeg skyldte på nattevaktene da jeg begynte å gjespe i går:p Vet ikke hva jeg skal si idag, men gruer meg til alkoholfri vin i kveld. Blir kvalm av tanken! Hahaha!

Omg jeg har så lyst på sushi hele tiden, men blir bare innimellom ellers blir det for dyrt :p spiste det ofte når jeg var gravid sist også :p
Hehe dere er tøff som klarer å late som. Jeg skal heldigvis ikke i noen alkoholsammenkoms(?) før i midten av juni og da er jeg 11-12 uker så kommer bare til å si det :p

Ja, det er jo svindyrt -men du kan jo lage selv da:) det er nesten bedre! Jeg vil virkelig ikke fortelle det til noen da jeg forventer kommentarer osv. Men jeg har enda en tilstelning i juni som kommer til å bli vanskelig å skjule...men etter det skal jeg ikke takke ja til noenting:)

Jeg skyldte på nattevaktene da jeg begynte å gjespe i går:p Vet ikke hva jeg skal si idag, men gruer meg til alkoholfri vin i kveld. Blir kvalm av tanken! Hahaha!

Haha huff. Jeg var i utdrikningslag forrige helg, holdt på å dø, ble så sliten. Haha.

Fikk noe spørsmål om røykinga mi når vi var hos mamma sist, heldigvis var det rett før lønning, så jeg sa bare at jeg hadde ikke hatt råd til å kjøpe røyk den siste tiden, at det var derfor jeg ikke røyka. :p

Jeg var på jobbfest og hadde rigget alt til med alkofri øl i ølflasker, alkofri vin og alliert meg med én venninne. Så presterte sjefen (som visste om graviditeten pga tilpasninger på jobb) å plumpe ut "meeeen, når er termin da??". Over bordet, sånn at alle hørte det[emoji33] Han hadde fått noen glass for mye og - being a man - tenkte ikke på at jeg ønsket å skjule det i enda ganske mange uker.... Jaja, da var katta ute av sekken da, og jeg måtte bare fortelle at både øl og vin var uten noe skummelt. Var litt kleint, men skjønner jo at ingen mente noe vondt med det. Nå er det like greit

Back
Topp