Når du sitter på data'en,hvor sitter du da?

Pretty Bird

Forumet er livet
ALtså...dere som sitter på fex sofaen mens dere er på dataen...bytter dere til forskjellige plasser hele tiden?
For at det ikke skal bli grop på en plass,lissom husfruens yndligsplass...?

Jeg er liiiivredd for at det skal bli grop på en av plassene på sofaen vår..
(hadde vært sååååå flaut,da skjønner gubben og besøkende at jeg sitter mye på en plass...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Og ofte så sitter jeg på ytterste plassen,og har den ene armen på armlenet...*kremt*en plass har det allerede blitt en grop på armlenet...

Hvordan gjør dere det?????

JEG VIL IKKE HA GROOOOOOOOOOOOP I SOFFAN VÅRES!!!!!!!!!!!!!!!

Hjelpes meg asså...åssen skal jeg klare å unngå det...har ca 8 mnd'r igjen på denne sofan..

Eller .. når lillenøtta våres e født,så vil jeg nok fortsatt sitte på soffan....
 iiiiiiiiiiiik,vil ikke ha grop !!!!!!!!!

Jeg sitter støtt på høyre side av sofaen når jeg driver med dataen.. [:D] Er nok blitt en grøp det, men kjenner det ikke så veldig enda.. thihi.. [;)][:D]

Jeg sitter mest i god stolen på soverommet.
Av og til på kjøkknet og en sjelden gang på stua[:)].

Akkurat nå sitter jeg i spisestua for nå har jeg ikke trådløst nett. Det detter ut hele tida. Så da må kabelen inn i PC'n, og den er ikke så lang at den rekker til sofaen.

Men ellers har jeg en fast plass i sofaen, og det er faktisk blitt en mykere plass..... Ikke en grop, men mykere.[;)]

Helt på høyre side av sofaen. Hånden pleier som oftest å sovne i denne stillingen, men men. Har pc oppå armleen.

Jeg sitter i gostolen foran tven!!! Men der ganske nedsittet... Satt i samme stol når jeg gikk gravid å[&o]

jeg sitter på stua som regel.. har min ynglingsplass i sofaen ,men samboer bruker mye pcen han også så setter meg der den står liksom>=)=)

Har "databord" i stua. Så sitter på en trestol med skikkelig bord. Ingen fareb for grop her [;)]

Når jeg var gravid, så hadde jeg godplass i 3 setern i det ene hjørnet...vises UTMERKET godt at jeg satt der[8D] Men så, var det ei helg her i høst når jeg og samboer drakk litt, så klarte jeg på finurlig vis å søl ett 0,5 l glass med drink over hele tastaturet[8|] Såe, nå sitter jeg ved databordet i stuen, med en kontorstol fra jobben til samboer, vises ikke sånn grop etter rompa mi da, meeeeen stolen er skjev[:-][8|]

Er nok blitt en liten grop i sofaen her ja[8|]
Satt på samme plass da jeg var gravid og slet med bekkenløsning, satt til og med på samme plass da jeg hadde rier!!!Tror dette er min plass i sofaen[8|][:D]

Nei jeg må si at det er IKKE noe behagelig å sitte på soffan og fikle med dataen..
Er så vanskelig å finne en behagelig avslappet stilling,,får alltid vridning i nakken,pga at dataen må være på et armlene..og å ha den på stuebordet,er litt vanskelig.blir så  krokat i ryggen ..

Nææi,d sku værra så vanskelig...[&:]

Burde bynne å ha dataen på kjøkkenbordet,der må jeg sitte på en stol og rett opp og ned i ryggen..
Ellers slik som før i tia,før vi fkk bærbare~ inne på et av soveromman,og akkurat det rommet uten noen panelovn,så den er for kald til å sitte i ro forran datan..[&:][8D]

[:)]

Back
Topp