Når du ringer kundeservice.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Når du må ringe en form for support på tv, bredbånd, telefon osv.. Forventer du da at kundebehandleren skal tilby deg noe, eller missliker du det og føler at dem "prakker på deg noe" ? Hadde du blitt sur om ei venninne hadde fått et tilbud når hun ringte, som du ikke fikk når du ringte?

Jeg vil ha hjelp til det jeg ringer for - that's it!

Hater å bli prakka på masse tilbud! 
Da spør jeg heller om jeg er interessert i det

det kommer litt an på.. om jeg ringer for og klage på noe/få hjelp forventer jeg at jeg får hjelp til og fikse dette eller at feilen rettes opp.. 

om det er en feil som har skjedd hos dem eller at det er noe som har pågått over lengre tid er det klart at det hadde lettet på humøret mitt med et tilbud.. men det må jo da være uten forpliktelser osv da.. lite plaster på såret liksom.. 

Når folk ringer inn med problemer, har jeg såååå sperre på å tilby ekstra produkter, noen setter pris på det, andre ikke. Nå er jo de tilbudene der jeg jobbet, de samme uansett, så det er jo ofte bare å ringe opp igjen og si at "du jeg lurer på om dere har noen andre tilbud nå forresten, jeg hørte at venninna mi fikk bla bla bla". 

Back
Topp