Når du nesten har sovnet..

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
..Så ringer det en selger som skal tigge penger til en eller annen organisasjon jeg mildt sagt driter i..
Og jeg er reservert mot alt sånn.
Håhå. Nesten så jeg er så grinete at jeg vurderer å anmelde det.
Overtøtt pregzilla sa du?

Yep, that's me.. :eek::mad::confused:

Tror jeg må ta meg en bolle.

Tror mange av oss kunne ha vært i en flokk med lemmen! Jeg holdt på å bite hodet av gubben en dag her for at han misforstod/ikke skjønte hva jeg mente, for det var liksom innelysende. Synes der blir værre og værre jo nærmere termin jeg kommer. Kan bite av noen hodet og gråte i strie strømmer etterpå, huff :p

Men til uønskede telefoner, blokkerer alltid nr slik at de ikke kan ringe meg flere ganger. Søker alltid opp nr mot telefonterror først :)

Åh, det er så irriterende! Nesten så jeg kjente at jeg ble litt småsur, på dine vegne ;) Du frista meg i allefall med bolle, da ;)

Det skal sies at akkurat disse ringer meg 2-3 ganger i året og vet meget godt at jeg har reservert meg og at de gjør noe ulovlig ved ringe meg.
Ingen av mine nummer står på listen deres.
Det er kun de jeg selv samtykker til som jeg ikke kan klage på.
Selskaper som ringer reserverte nummer tror jeg kan få heftig bot.

Tror mange av oss kunne ha vært i en flokk med lemmen! Jeg holdt på å bite hodet av gubben en dag her for at han misforstod/ikke skjønte hva jeg mente, for det var liksom innelysende. Synes der blir værre og værre jo nærmere termin jeg kommer. Kan bite av noen hodet og gråte i strie strømmer etterpå, huff :p

Men til uønskede telefoner, blokkerer alltid nr slik at de ikke kan ringe meg flere ganger. Søker alltid opp nr mot telefonterror først :)
Jeg er reservert hos Brønnøysundsregistrene at jeg ikke vil ha telefonsalg eller reklame på tlf.
Da bryter vedkommende som ringer loven.

Jeg er reservert hos Brønnøysundsregistrene at jeg ikke vil ha telefonsalg eller reklame på tlf.
Da bryter vedkommende som ringer loven.
Jeg vet det så godt, men dette driter de desverre i. Kunne ha vært lurt å funnet ut hva slags straff de kan få, da har du fått gitt hormonene litt mat :D

Jeg vet det så godt, men dette driter de desverre i. Kunne ha vært lurt å funnet ut hva slags straff de kan få, da har du fått gitt hormonene litt mat :D
De får bøter hvis de blir anmeldt.
Men jeg har aldri anmeldt noen og synes det er ganske drøyt.
Såkalt om det er noen som ikke gir seg så kanskje, men en organisasjon som egentlig bare vil godt.. Næh, det har jeg ikke hjerte til. :)

Back
Topp