Når du leser denne tråden MÅ du skrive noe i kommentarfeltet :-)

Her har jeg og mannen vært på besøksrunde i dag :) Havna til slutt hos min mor og stefar å spist nydelig grillmat :)
Endelig fint vær! :)
Er i uke 26 o dag! :)

ikke så fint vær her i dag, men vi har kost oss med besøk av mamma og alle har vært på besøk hos broren til sambo med familie, spist vafler og is og kost oss masse med nevøen vår på 8 mnd :-) en veldig koselig dag :-)

27 uker i dag :D Og flott vær - har blitt solbrent på magen :/ Ikke vant til at den stikker seg sånn fram :P

dårlig med sol på kroppen her, vi pusser opp så jeg har bare støv på kroppen ;)

Har tatt på meg verdens største jobb ved å rydde ut rotrommet/gjesterommet som skal bli barnerom. Ser gulvet iallefall da! Men ryggen likte det ikke;p

Hatt en superdeilig dag i dag med guttene mine, en venninne og hennes gutter :D Sol, sommer, is, grilling, hopping i vannsprederen ++ I tillegg kan jeg feire litt at jeg er 6 mnd på vei i dag :D

Nydelig vær her og :) men her er både jeg og sambo skikkelig forkjøla og holder stort sett senga. Skikkelig gørt i slik nydelig vær :P
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Har vært en utrolig varm dag! Nå skal jeg prøve å sove, men føler jeg koker snart.. :P natta! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

åhh nå er vi ferdig for kvelden, på an igjen i morgen, ungene i bhg et par timer sånn at vi får jobba litt! :) natta!

Da er frokosten inntatt, All Bran m/melk og en dæsj syltetøy :D Nå bærer det av sted til jordmortime, gleder meg til å høre snuppa mi igjen :-) Håper både urinprøve og blodtrykk er bra denne gangen også :-) Jeg har begynt å bevege meg litt på tredemølla om kvelden, får raskt kynnere og bekken vondt, men 10 min på 2 - 3 km i timen virker OK :rolleyes: Blir ikke noe løping på meg før hun er ute gitt :-)

Ha en strålende dag alle sammen :-)
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Da var det morran i heimen her.. eller det vil si siden kl 0600 :/ Litt småtrøtt i trynet ja!
Sambo har hatt sin siste nattevakt av tre på rad nå, skal bli deilig å slippe å ha guttene alene på dagen! :)
I dag bærer det ut for å kjøpe basseng om været blir like bra som i går :)
Ha en super dag jenter! :)

ååå gleder meg til sambo går ut i ferie neste uke. kjenner at med energinivå på 0 og et fryktelig vondt bekken er det litt tungt å være alene hver dag med en aktiv 2,5 åring...

i dag blir det først bassengtrening og deretter tannlege åå som jeg gruer meg, vet jeg har et hull som har vært der lenge og jeg har så fryktelig tannlegeskrekk...

Sitter og gjesper i et sett på jobben:/ Er så trøtt, fikk ikke sove helt i natt:(

Sitter å surfer litt mens jeg spiser ;) Skal pakke etterpå, så er det ut på tur på oss :)

Back
Topp