Når du er alene...

Escuro

Forumet er livet

Sluntrer du med middagen da?

Altså enten skipper den eller lager noe ferdigmat?

Jeg har egentlig alltid laget middag fra bunnen av, men det siste halvåret har jeg vært møkk lei av matlaging (elsket det før), så da samboern nå stakk til Finland for å jobbe noen dager, har det gått i pizza og sånne pastaretter man slenger på stekepannen i 10 min :P 

Må innrømme at det faktisk er så befriende DEILIG å slippe å slave over grytene, at jeg vurderer å innføre flere slike hurtigmåltider i hverdagen.... Fysj på meg. Men; aaaah, ja!!!!

haha...ja, å jeg er jo alene hele tiden! :P

neida...men før jeg la om kostholdet så var det som oftest kjappe middager...for da så jeg ikke poenget med å laga masse middag til bare 2 pers. + at jeg har bare 2 kokeplater så følte bare at alt annet (enn posemiddager og slikt) tok så evig lang tid :P
 også klarte jeg liksom aldri finne på noe kreativt til middag...var så lei, så ble bare en ond rutine :P

blir oftere litt lettere middager når det bare er meg og ungene .. mest pga at det er vanskelig å få tid til å stå å lage mat lenge med 3 viltre unger

Jada, skjer ofte ;) Og av og til når mannen er hjemme og. Sånn som i dag da jeg hadde veldig vondt i hodet, så ble det big one.

Åjada :)
prøver å lage skikkelig middag når han er heime. men det blir gjerne en toro gryterett da også altså :)

når det er bare vi to blir det gjerne litt lettvindt.. eller så inviterer vi oss på middag til mamma :)

Jeg er aldri helt alene, så jeg prøver å lage middag uansett slik at Julie får. Men det kan hende vi lager oss spagetti eller noe da :)

Kan lett bli unnasluntring ja.... Kommer ann på når eg er ferdig på jobb om dagene, og om mannen er hjemme eller ikke.....

Back
Topp