Når ditt barn er SUUUUPER trøtt...

tipp

Forumet er livet
Og bare er sutrete og grine og får barnet ikek til å sove. Nå tenker jeg de på 2 år og oppover.

Hva gjør dere da?

her i huset er det sånn mer elelr mindre hver dag.utenom de dagene hun er i bhg. Idag har hun vært sånn siden rundt 12 tiden.

men vet egentlig ikke hva jegskal gjøre.Skal jeg overse henne? eller skal jeg...ja hva?

Hun kan være blid og fornøyd, og plutselig  bare vender hun helt om.Sånn har det gått i hele dag.

Som akkurat nå f.eks...Hun la noe på bordet,var blid og fornøyd.Plustelig bare slang hun seg på gulvet og var sur[>:] Frustrerende. [8|]

Jeg pleier å leke med han eller ta et bad, om han fortsatt er like sur og grinete blir det tidlig kvelden [:D]

pleier å ta han på fanget og si at jeg skjønner han er sliten og lei, og at han kan ligge på sofaen og slappe av med sutten og se på film..

så legger han seg gjerne litt tidligere den dagen

da sier jeg...

"har du lyst til å ta med den dyna i sofaen og slappe av med en film?"

kjærne mens jeg lokker med kosen han som regel ikke får lov å ta med seg ut av sengen[8D]

ORIGINAL: Lille Lu

Jeg pleier å leke med han eller ta et bad, om han fortsatt er like sur og grinete blir det tidlig kvelden [:D]

jeg satt meg ned på gulvet for å pusle med henne, men hun bare ble skikkleig vrang.Så det ga jeg opp. Bading er bare gøy i 2 min når hun er i det humøret. blir nok garantert en tidelig kveld idag ja[:D] men er redd for at hun skal våkne kl 24.00 og holde det gående til kl 3 i natt. Er ikke uvanliga at hun gjør det heller. Uavhengig om hun har vært i bhg elelr ei

hmm jeg tror nok jeg pleier å spørre henne hva hun vil, gi henne forslag til aktiviteter, og da også leke med henne. andre ganger må jeg bare la henne få sove litt. sette på en film...

ORIGINAL: Dollface

pleier å ta han på fanget og si at jeg skjønner han er sliten og lei, og at han kan ligge på sofaen og slappe av med sutten og se på film..

så legger han seg gjerne litt tidligere den dagen

Ja, hun gjør egentlig som regel det av seg selv, men kun for en pitte liten stund. Og hvis jeg ligge rmeg med henne,så skal ikke hun ligge mer, da er det full rulle plutselig. men det hjelper liksom ikek på humøret hennes.

Før kunne jeg bare legge ned en dyne på gulvet og lammeskinn med bamsene hennes,og hun la seg ned og koste. men ...ikke nå

ORIGINAL: gotherina

da sier jeg...

"har du lyst til å ta med den dyna i sofaen og slappe av med en film?"

kjærne mens jeg lokker med kosen han som regel ikke får lov å ta med seg ut av sengen[8D]

Er lov å lokke litt[:D]

ORIGINAL: miriamsmamma

hmm jeg tror nok jeg pleier å spørre henne hva hun vil, gi henne forslag til aktiviteter, og da også leke med henne. andre ganger må jeg bare la henne få sove litt. sette på en film...

Et av problemene er og at hun kan ikek snakke. om jeg spør henne om hva hun vil,så kommer dte ikke ut noen ord i det hele tatt. Hadde hun kunne snakket,så hadde mangen problemer her i huset vært løst[:)]

Back
Topp