Når det utenkelige skjer...

Nevarine

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Sent søndag kveld mistet vi vår lille nevø... Han ble funnet død i sengen sin, helt uten forvarsel.. Ikke hadde han vært syk på noen måte, han bare forsvant fra oss..
Lille skjønne gutten rakk ikke å fylle tre år engang, det er helt ufattelig.
Snart kommer det svar på hva som faktisk skjedde, håper vi...
Det er bare så utrolig at noe slikt kan skje, man føler seg jo trygg for krybbedød når barna er så store..
Sorgen er stor for hele familien, venner og kjente.
Jeg begynner å gråte bare jeg tenker på den hjertelige latteren hans.. Ingen familier fortjener å oppleve noe slikt..
Vi er utrøstelig, noe sånt skal bare ikke skje...

<3 P <3

Ånei :-( Begynner å gråte bare av tanken. Aner ikke hvordan jeg skulle klart å komme over noe sånt. Forferdelig. Føler med familien og alle som fikk lære å kjenne barnet :-(

Så grusomt :-(
Mange varme tanker til dere i familien <3

Åh herregud...!!! Hvordan kan slikt skje?
Tenker på dere nå... Varme klemmer herfra ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Så ufattelig trist! Grusomt! Føler med dere i sorgen. Klem

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

og huske det positive som var <3

og huske det positive som var <3

Å nei!:'( så ufattelig trist:-( kondolerer til dere alle<3 Fikk helt vondt i hjertet av å lese:(
Klem fra meg.

pc'n in lever visst sin egen verden.

der rant min del av tårer i dag. ufattelig :(
Mine tanker går til dere som sitter igjen med savnet <3 måtte dere huske ham for hvem han var, og de gode minnene <3

Ånei og nei. Sånt skal jo ikke skje! Gjorde vondt langt inne i hjerterota. Kondolerer så mye. Håper dere får raskt svar på hva som gikk galt :(

<3

Uff og uff, så forferdelig! Vet ikke hva jeg skal si. Sender dere mange gode tanker i en tung tid... <3

Å nei så trist! Det var ikke noe hyggelig å lese! Sender gode tanker til deg og dine og noen varme klemmer om de ønskes! Håper dere snart får svar og med tiden mer ro :( veldig trist!

Tusen takk til dere alle.. Vi har heldigvis mange gode minner, både i hjertet, på bilder og videoer. Det er vondt å se på nå, men samtidig godt å ha. Lillebror er for liten til å huske storebror, så vi får fortelle ham om alt det gode etter hvert som han vokser til.. Det blir 1-årsdag for lillebror og begravelse for storebror på samme uke, helt ufattelig. :(

:( :( :( Herregud! Krybbedød er så forferdelig! Mine varmeste tanker sendes dere.

Det kalles faktisk krybbedød når noen dør helt uventet i søvne helt fram til barnet er 18 år. Og i mange tilfeller klarer man ikke finne ut hvorfor. Det er det som er så ille. Får man et svar som feks at barnet hadde dårlig hjerte uten at man visste det så kan man på en måte slå seg til "ro" med det og blir ekstra obs på sånt hvis man har andre barn/får flere barn.

Men den "vi finner ingen grunn til dødsfallet"... huff. Da risikerer man jo å bli livredd hver gang ungen skal sove. :(

For en grufull tid dere nå er inne i. Og foreldrene.. Jeg kan ikke forstå at noen takler å komme seg gjennom noe sånt, men man må jo bare. :( Mitt hjerte gråter for dere.

Back
Topp