Når det tordner?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Sitter dere å ser på tv og driver med data da?
Jeg pleier ikke å gjøre det, for her pleier jeg å omtrent å ta hovedsikringen.
Jeg er egentlig veldig redd.
Nå er jeg hjemme alene, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å få bort fokus, så nå sitter jeg på dataen.
Men liker det ikke da. Den kan jo bli ødelagt?[:-]

Ja

Ja, det gjør jeg.. Hvertfall data. Samboeren min er litt mer Å GIDAMEG og tar ut TV´en og sånt..

Uværet er over oss nå..
Har dratt ut alt utenom datan [8D]

Nei, drar ut alt av kontakter, telefoner og internett. Men bruker pc på batteri da, så lenge det varer.

ORIGINAL: neselo

Uværet er over oss nå..

Du bor i nærheten med andre ord[:D]
Jeg har slått av tven, men får ikke dratt den ute, den henger sammes med internett og den må jeg jo ha[8|]
Synes det lyner så mye nå? Skikkelig ekkelt.

ORIGINAL: lnie

Ja, det gjør jeg.. Hvertfall data. Samboeren min er litt mer Å GIDAMEG og tar ut TV´en og sånt..

gidameg??? Er helt normalt at tver og annet elektrisk utstyr blir ødelagt i tordenvær. Jeg har ikke råd til å ta sjansen ihvertfall.

ORIGINAL: Renate_85

gidameg??? Er helt normalt at tver og annet elektrisk utstyr blir ødelagt i tordenvær. Jeg har ikke råd til å ta sjansen ihvertfall.

Ja, det er vel mere normalt enn å ikke gjøre det tror jeg.
Jeg er veldig nøye på det, men akkuratt nå trenger jeg dataen, ingen av mine venner som tør å prate i telefonen og sambo jobber som alltid. Da må jeg se på noe annet enn ut av vinduet[:D]

Vi må dra ut alt av kontakter. Spess internettn for her slår det i huset når det lyner.
Kom hjem etter et tordenvær engang, og da sto internettledningen ut av kontakten(som var ganske svart) og naglene som holdt den på veggen var dratt ut et stykke oppver[&:]

Du trenger ikke en gang høre uværet for at det skal skje. Slo ned 2 mil unna oss, og pc og modem brant opp innvendig. 2 tv'er i nabolaget led samme skjebne.

Ikke skrem meg slik da jenter. Jeg sitter å er livredd her.
Vill helst bare å høre at det går bra[8D][:D]

Det er jeg helt klar over, fullt klar over hva som kan skje. GIDAMEG var egentlig en tull[:D] Han er ikke "gidameg" men han passer på[:)]

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

ORIGINAL: neselo

Uværet er over oss nå..

jeg tok ikke ut noen ting[8D]

men ser ut som det gir seg litt her nå, lyner ikke så ofte lenger [:)] har dere fått alt nå?

Hehe.. Ja, men nå virker det som om det værste er over... [:)]

Pleier vanligvis og ta ut det som er.. Har pc'n på nå men ikke kontakten i.. Tv'n står også på nå.. Sikkert ikke lurt, men...

Pleier å dra ut kontakter til både tv, stereo, datamaskiner, router osv, og også kabel-antenna.
Foreløpig har jeg både tv og data på, for selv om jeg både ser og hører lyn- og tordenværet her helt sør i Østfold, venter jeg til det evt kommer nærmere.

Noen som vet hvor senteret for "uværet" er nå, evt hvilken vei det går? [:)]

det har ikke vi råd til heller, så her nappes det meste ut. dvs TV, PC, telefon, internett og radio. Fryktelig surt og ikke minst dyrt om ting skulle gå til h... pga at man har vært uforsiktig. For det dekker nemlig ikke innboforsikringen.

Det var rett over råd for litt siden, men nå hører jeg det langt, langt borte.
Så jeg aner ikke hvor det er nå.
Godt det reiste sin vei, jeg ønsker det ikke velkommen tilbake.

Det var i sarp nettopp, tipper det er på vei mot Halden [8D]

ja ser på tv og data her.

blir det svart så blir det svart[8D]
ble det sist da strømmen gikk i østfold[8D]

Back
Topp