Når det regner og regner

Frøken Heffalomp

Flørter med forumet
Hvordan aktiviserer dere barna da?
Vi er ofte ute selv om det regner, men siden hun sitter i vanndammene blir hun fort klissvåt, så det er ikke så lenge om gangen vi er ute 1,5 time max..
Merker at hun synes det er kjedelig å være inne, selv om jeg prøver å finne på ting..
Hva gjør dere?? 

jeg jobber, så hun er litt med meg og litt med sambo. Sambo er mye ute å fikse på uteområdet, da er hun med. ELlers blir det mye inne.. Skal kanskje på besøk til lilletrille i morgen, om hun kommer seg på shopping i dag[8D] 

Uff jeg er ikke flink til å gå ut når det regner... Hadde jeg bare hatt Linnea så, men det blir jo så ball med barnevogn og William og regntrekk og alt...[&:]

Så regner det, er vi inne!! Og det merkes på humøret til Linnea ja.. Blir fort rastløs og gjør BARE ugang og rampestreker... [:-]

Uff... merker at eg har problem med å aktivisere ho sånn som dei klarer i barnehagen... [8D] Men vi har heldigvis sandkasse under tak så sitter ein del i den... Så den kan vi bruke imåra når du kjem lillegullet! [:D] 

jupp, jeg er klar... fader glemte min regnbukse i bhg[8|] hm.. kanksje jeg skal stikke innom å hente den... eller... fint vær i morgen tror jeg[8D]

Back
Topp