Når det gjelder brødskive...

Det meste gis bit for bit men lar han prøve selv. Det ender oftest med griseri siden han da skal studere pålegget, mose det inni hånda og gjerne smøre litt i ansiktet og slik. [:D]

Jeg gir han bit for bit.
De gangene han tar en bit selv så sitter han og koser med biten i hånda. Det gjør han med all smått han får i hånda.

ORIGINAL: lnie

Jeg gir han bit for bit.
De gangene han tar en bit selv så sitter han og koser med biten i hånda. Det gjør han med all smått han får i hånda.

samme her[8D] Moro å skviiiiiiiiiiiise brødbitene!![:D]

Jeg gir bitene, er mest komfortabel med det foreløpig. Har prøvd å la henne spise selv en gang og det ble bare gris. Så tror jeg skal gjøre som Alexandra å la hu holde på når det ikke er noe pålegg på.

Det varierer litt. Hvis vi har all verdens med tid og det passer å bade og vaske leilighet etterpå, kan hun godt på spise selv. Det virker som hun synes det er morsomt og spennende, så jeg prøver å la henne gjøre det innimellom. Grei måte å få en times tid til å gå også [;)] Men hvis hun bare skal spise før vi skal noe, gir jeg henne. Mindre gris og går mye raskere [:)]

Jeg bruker aa legge en bit paa bordet forann han mens han har en bit i munnen, da putter han den i munnen selv saa fort det blir plass til den[:)]

Her spiser han selv, skorpe også. Så flink. Eneste barnet i barnehagen som spiser rubbel og bit[:D]

Tulla liker bare skorper... Så de får hun i grunn spise selv... [:)]

Noen ganger får hun en skorpe når hun er å krabber rundt på gulvet, da spiser hun av smulene resten av dagen om jeg ikke koster dem opp [:-]

Back
Topp