Når det er tid for ord UL

l_y_k_k_e2012

Blir kjent med forumet
Skal dere vite kjønnet på den lille?
Har dere tenkt på navn? Forrige gang hadde vi navn klart... det er såååå mangen fine navn:) så blir vanskelig for oss denne gangen.

Vi vil helt klart vite, klarer jo ikke vente.
Finni masse jente navn, der kommer jeg til og slite for å klare og bestemme meg.
Mens gutte navn syntes jeg er vanskelig.. Alt for tidlig å si men jeg har veldig på følesen at det blir en gutt...

ja vi vil vite hva det blir :).

jente navn blir nok madelen men gutte navnet må vi tenke litt på :)

Navn er lett siden eg er aleine. Thea Angelic/ka og/eller Lucas Maximillian/Emillian/Emanuell. Håper på at eg kan få ul den 16september for da har mamma bursdag :-) Eg skal vite kjønn :-)

Vi skal vite. Uten tvil.
Det blir så mye lettere mtp klær, barnerom, og ikke minst navn...

Jeg vil vite, han vil egentlig ikke, men tror han har begynt å skifte mening :)
Navn har vi mange flotte alternativer til, men har ikke bestemt oss...

åå, det er bare så spennende, det er vel sept/okt det blir ordinær ul på de fleste av oss [:)]
kan nesten ikke vente, gøy og høre hva dere andre jenter vil ;) ser det er flertall av oss som vil vite, ære til dere som klarer å vente.
En jg kjenner har fått 2 vakre,sjønne jenter, hun sa så greit: vil jo ikke pakke opp julegaven før julaften, så hun har vært så flink, å holdt seg til fødselen.
for oss er betyr det ingenting om det er jente eller gutt, så kunne ha ventet, men vet nysgjerrigheten tar overhånd,, tjihi

Vi skal vite kjønnet hvis vi kan på ordinær UL, akkurat som sist.
Jeg synes det var lettere å få et nært forhold til den lille i magen når jeg visste om det var lille jenta eller lille gutten min som lå der inne. For meg er det overraskelse nok hvordan den lille ser ut og høres ut når den kommer til verden[:)]

Eg har veldig lyst til å vete kjønnet.... [:)]

ORIGINAL: Fru Fortuna

Jeg synes det var lettere å få et nært forhold til den lille i magen når jeg visste om det var lille jenta eller lille gutten min som lå der inne. For meg er det overraskelse nok hvordan den lille ser ut og høres ut når den kommer til verden[:)]

Samme her [:D]

ORIGINAL: Fru Fortuna

Jeg er syntes også det, men alt var så uvirkelig forrige gang. Nå vet jeg jo mer hva jeg går til... Jeg er litt usikker på om jeg egentlig vil vite denne gangen faktisk. Jeg har jo prøvd det, så på en måte hadde det vært spennende å vente helt til fødselen denne gangen. Det spørs likevel om jeg klarer å vente.... og mannen har veldig lyst til å vite det!

Har ikke begynt å tenke navn, men regner med vi vil vite kjønn ja. Dvs, mannen vil,  nå som sist, og jeg er litt sånn "litt spennende å ikke vite, men for nysgjerrig til å vente..." Også har jeg begynt på et babyteppe som skal være halvt naturhvitt og halvt rosa eller blått, etter planen...

Vi vil vite kjønnet denne gangen også. Sist gang hadde vi bare ett guttenavn klart, men slet med jentenavn, denne gangen sliter vi med begge deler [8D]

Back
Topp