når det blir så stille

*Kolibri*

Forumet er livet
tenker jeg at nov. kommer til å dø ut snart..har jo gått veldig mange år for mange som er her inne[;)]

og mange er på fb, så jeg følger med på hva som skjer i barnas liv der inne og det er så koselig!

Så jeg oppfordrer flere til å komme seg inn dit slik at vi kan holde kontakt selv om novemberklubben går mot slutten.

*snufs*

Nei men HEY! VI har tenkt noenlunde det samme på likt tror jeg[:)]

Derfor jeg søkte etter gammelt stoff herfra, som den historien jeg posta nettopp. Men kanskje du ikke var her da, eller het noe annet?[8|]

Uansett- så bildene av Odin og Bdancer nettopp (som jeg skal kommentere straks;)),og tankene begynte å fare år tilbake hvordan vi virkelig har følgt hverandre gjennom viktige deler av livet.
Og hvor glad og takknemlig jeg er som har blitt "kjent" med dere alle.

Det at mange av dere har faste treff er jo superhyggelig, de jeg har truffet i levende live er _my_ og Kjærringa fra Toten, som for øvrig var kjempekoselig begge ganger.
Har hatt planer om å treffe fler,men det har foreløpig ikke blitt.

Nei jeg håper alle fortsetter å stikke innom her da jeg også[:)][:)][:)]

Er her titt og ofte jeg men merker litt adeledes her ja

Er her hver dag, men føler vel egentlig at jeg ikke har så mye å komme med lengre...
Er blitt en "klikk", (absolutt ikke negativt ment!) her inne også er det så mange nye nick oog i mitt surrete hode så blir det bare for mye[8D]
Men jeg er her å leser og følger med dere[:D]
Bare litt dårligere tid til å være aktiv og litt mindre energi til å gi av meg selv nå som jeg har to aktive små gutter[:)]

Jeg er her ennå[:)]

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Er her hver dag, men føler vel egentlig at jeg ikke har så mye å komme med lengre...
Er blitt en "klikk", (absolutt ikke negativt ment!) her inne også er det så mange nye nick oog i mitt surrete hode så blir det bare for mye[8D]
Bare litt dårligere tid til å være aktiv og litt mindre energi til å gi av meg selv nå som jeg har to aktive små gutter[:)]

jupp det har blitt en klikk her

ORIGINAL: *snuppa

Jeg er her, bare vært litt borte i det siste! Nå kommer jo høstmørket over oss, og kanskje vi da blir litt mer aktive[8D] FB, er jeg ikke på, så dere finner meg her inne[8D]

Men jeg må si jeg ikke har fått med meg at det har blitt en "klikk" her, men koselig for de som har "klikket" da[8D] 

ORIGINAL: Lbaby

Jeg er her, bare vært litt borte i det siste! Nå kommer jo høstmørket over oss, og kanskje vi da blir litt mer aktive[8D] FB, er jeg ikke på, så dere finner meg her inne[8D]

Men jeg må si jeg ikke har fått med meg at det har blitt en "klikk" her, men koselig for de som har "klikket" da[8D] 

Jepp, blir sikkert mer aktivitet nå som høsten kommer. Har heller ikke fått med meg at der er en klikk her[:)] Lurer på hvem de er[8D]

Var IKKE negativt ment altså, brukte bare ordet i mangel på ett annet mer passende ord!
Skjønner jo godt at de som er her ofte å har tid å energi til det får en kjempe god tone, kjempe koselig for dem[:)]

Var IKKE negativt ment altså, brukte bare ordet i mangel på ett annet mer passende ord!
Skjønner jo godt at de som er her ofte å har tid å energi til det får en kjempe god tone, kjempe koselig for dem[:)]

Nei nei nei; for all del![:D] Synes også det er kjempegøy! Tror vi alle er såpass trygge her inne at vi ikke tar slikt negativt ment. Jeg ble bare nysgjerrig jeg[8D]

Ei er innom her titt og ofte å kikker, men kommenterer svært sjelden.[8D][:D]

Ei er veldig enig i at det har blitt en "klikk" her inne. Men som det sies, behøver det ikke vør negativt og som det også sies, kan det vør dem som treffes ofte.[;)]
Hvis man ska dra fram no negativt med det, så er det det at det merkes godt på trådene her inne hvem som har startet dem og ikke.[;)]

Men syns det er veldig koselig å stikke innom her og se om dere, så håper det fortsatt vil vør liv her framover![:)]

hmm..nå blir jeg litt redd for at jeg er med i denne klikken siden jeg ikke har meket at det er noe klikk?[8|][&:][:D]

hvem er i denne klikken?

Klikk og klikk… dette er no bare nettet. At de som er mest aktive får best kontakt, og flest svar på trådene sine er vel bare naturlig. Jeg er bare innom dann og vann, og det er vel egentlig ingen her som vet så veldig mye om meg (liker å være mystisk[:-]). Når jeg er så tilbakeholdne som jeg er, kan jeg heller ikke vente bare stormende jubel på det jeg skriver[;)]

ORIGINAL: skyberta

Klikk og klikk… dette er no bare nettet. At de som er mest aktive får best kontakt, og flest svar på trådene sine er vel bare naturlig. Jeg er bare innom dann og vann, og det er vel egentlig ingen her som vet så veldig mye om meg (liker å være mystisk[:-]). Når jeg er så tilbakeholdne som jeg er, kan jeg heller ikke vente bare stormende jubel på det jeg skriver[;)]

Ja du er litt mystisk SKyberta[:D]

Jeg merker mindre til "klikk" følelsen nå enn tidligere da vi var flere aktive. Det er absolutt en del som slarver mer enn andre[;)], men jeg synes ikke de ekskluderer de som er mer perifere og mindre aktive/slarvete her inne slik jeg oppfattet det tidligere.
Jeg er blitt mer slarvete med årene, så jeg trenger vel bare litt tid på meg - litt treig, vøttø[8D]

ORIGINAL: *Junemed4*

jeg må si at jeg føler meg litt fremmed her, får ikke vært her så mye som før
det er så mange som har byttet navn og ene med det andre.
Når jeg først er her er det koselig å lese om alle sammen da, savner det samholdet
som var før .

[:)]

Når jeg først er her er det koselig å lese om alle sammen da, savner det samholdet
som var før .

signerer dette her jeg, jeg føler meg ikke i denne klikken her inne lengre, men det er alltid koselig og lese om dere her inne da[:)]

ikke har jeg alle på FB heller, og mange av de jeg hadde har blitt slettet der i fra, men har prøvd og få tak i noen[:)]

ORIGINAL: hjertetmitt

som var før .

signerer dette her jeg, jeg føler meg ikke i denne klikken her inne lengre, men det er alltid koselig og lese om dere her inne da[:)]

ikke har jeg alle på FB heller, og mange av de jeg hadde har blitt slettet der i fra, men har prøvd og få tak i noen[:)]

Signerer Camilla [;)]

Er her inne stort sett hver dag,men nå for tiden er det så mye å styre med[:D][:D][:D]
Bursdagfeiring for Elise og bryllup

neida, kommer ikke til å dø ut vi[:D]

ta det med ro[;)]

Back
Topp