Når deres barn slutter i en barnehage, eller bytter avdeling

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Gir dere gave til den avdelingen barnet har gått på.

Vi gjør det.
Ikke en gave til de ansatte, men til avdelingen.
Oftest et det noen barnebøker.

Kjøpte ei barnebok til avdelinga når hun gikk over til storavdeling :)

Vi har gitt gave til de ansatte til jul og sommer.
Når eldste sluttet i bhgn nå, kjøpte vi ett epletre til barnehagen, som de eldste plantet på overnattingen:)

Jeg har jobbet i barnehage en stund. Det er noen som gir en liten gave til enten avdeling eller ansatte. Har det vært til ansatte har det vært noe snop eller liten potteplante. Har det vært til barnehagen så har det vært et spill eller bok. Men det er ikke mange som gir noe :)

Ja, jeg gjør det! Synes det er koselig å vise at jeg setter pris på de:)
Jeg skrev også kort til de om hva vi liker så godt med hver enkelt :)

Gir en gave til avdelinga når de bytter, spør hva de trenger først. Til jul så kjøper jeg en konfekteske til hver avdeling som ungene går på :)

Nei, men jeg har ikke likt barnehagene til nå. Men når eldste slutter i denne bhg så vil vi gjøre det :)

Guttungen flyttet opp på storeavd. for litt siden , og da kjøpte vi gave. Lagde et kort med bilde av han og skrev en koselig tekst. Så gav vi konfekt til personale og noe leker til avd.

Gir gave når de slutter for godt. Har ikke gitt gave for å hoppe over til ny avd.

Fikser en gave når de slutter i barnehagen:)
Ikke ved avdelingsbytte:)

Vi ga en liten ting til de ansatte da vi flyttet.

Me har gitt gave til personalet både til jul, sommer, påske og når dei slutta på avdelingen.
Da eldste slutta no til sommaren gav me ein pengesum fra kvar familie som personalet fekk, det skulle dei bruke til å gå på show/restaurant eller liknande. Dei vart veldig glade for det:)

Ved avd. skifte ordnet jeg en stor kurv med masse godt o.l oppi og når eldste sluttet spleiset vi førskoleforeldre på frukttrær til bhg, jeg regner med det blir gjort noe lignende neste år når yngste slutter.

Jeg har gitt gave til avdelingen når det er skolestart og mange her gjør det samme. Vi kjøpte en pakke med Lego City og 4 småbiler når sønnen min slutta.

I år har vi (jeg jobber i barnehagen) fått 2 barnebøker, en bilstol til dukkene, en pakke Playmobil og et brettspill :)

Ja, det har jeg alltid gjort. Både ved avdelingsbytte, da han sluttet i bhg og til jul og sommer. Har gitt til hver enkelt på avdelingen, jeg. Med personlig kort der jeg skriver om hver enkelt, alt det fine de har gjort for min gutt og meg som mamma.

Ja.
Pleier å gi julegave til hver enkelt og en felles sommergave. Når eldste byttet avdeling, barnehage og sluttet har det variert litt om det har vært individuell eller felles gave.

Kjøpte en gave til barna og en til de voksne når eldste skulle begynne på skolen. Gjør nok det samme med minsten.

Back
Topp