Når deres barn har bursdag

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvor viktig er det for dere at dere er sammen med barnet den dagen.
Nå mener jeg ikke at dere tar dere fri fra jobb, og barnet slipper å være i barnehage/på skole, bare at dere er sammen med de på morgenen og ettermiddag/kveld

Jeg har litt reise i min jobb, og hver vår har vi et seminar det er viktig jeg er med på.
Dessverre faller dette seminaret som regel på samme måned som begge mine to gutter har bursdag.
Jeg vet at neste år kommer jeg til å være på en annen kant av landet når min yngste fyller 2 år, har også tidligere vært borte når min eldste har hatt bursdag tidligere :(
Må innrømme jeg ikke er så veldig glad for det :(

Så kjedelig for deg:/ kan skjønne det er litt vondt.

For meg vil det være viktig å gjøre noe litt spesielt ut av bursdagen, men om det skulle skjære seg og en av oss er bortreist, så utsetter vi bare feiringen/markeringen litt. Alt er løsbart.

Det er jo ikke så kult! Jeg kan plutselig være på føden eller barsel når min fyller 2år. Men tenker at det kommer fler brusdager håper jeg jo :) så får ta det igjen da. Når de er så små, bryr de seg jo ikke om feiringen skjer på selve dagen, før eller etter ;) så er nok for oss det er verst!

Det skulle vært bra viktig for at jeg hadde vært borte fra dem på dagen. (og gjort det krevende for mannen. Vi avholder jo selskap for 15-25 gjester på bursdagen (familieselskap med en god del unger) og det krever mye innsats fra oss begge)

Her er jeg nok blitt så "vant" til det da eldste har hvert hos faren den dagen hun fyller år. Jeg har da gratulert henne med dagen og så har vi markert det når hun er hjemme igjen og feiring da ved nærmeste helg.

Det er dessverre slik i livet at man kan ikke kontrollere alt, men heller prøve å Gjøre det beste ut av det :)

For meg er det viktig :) Jobber turnus, så ikke alltid det går... Men prøver å prioritere det hvis det er mulig :)

Er som regel hjemme jeg. Men mannen jobber borte. Men vi feirer dagen den helga som er nærmest da. Så gjør jeg og barna noe ekstra på selve dagen pluss barneselskap da :)

For meg er det viktig så jeg har vært med han på alle 10 bursdageme til nå

Ja vi prøver å gjøre litt ut av det. Helst på ettermiddagen. Har skjedd at jeg har fått bytte bort senvakta mi. Hvis det faller på en dag jeg jobber med hun ene som vil ha senvakter :-P

Tror ikke vi har vært borte noen gang på ungene sine bursdager

Men skulle det skje må vi bare gjøre det beste ut av det, og feire så fort vi kan:-)

Jeg håper at jeg kan fortsette å tilbringe bursdagene med barna mine, det er viktig for både meg og de!

Har ikkje vore vekke enda, har som regel fått bytta vakt viss eg har hatt seinvakter.
Men eg har jo jobba julafta kveld feks, og da har me hengt opp ein ekstra gave i kalendaren, og vips så var det julafta den 25;)
Når dei er så små fungerer jo det heilt fint å ta feiringen ein anna dag enn bursdagen, verre når dei blir eldre;)

Jeg er der, det er viktig for oss :)

Mannen jobber borte, så om bursdagen faller på en ukedag så er ikke han her. Kjedelig, men sånn er det. Jeg jobber turnus i tillegg, så jeg håper ikke det vil bli sånn at vi begge må være borte. Forhåpentligvis kan man bytte litt vakter:)

Jeg ønsker jo å være der, men det viktigste er at barnet har en fin dag :)

Enig med denne.
Selv bor jeg ikke med min eldste 100% og da er det ikke hvert år det klaffer. Det viktigste nå være å gå feiret han, om det blir helga etter eller før har heldigvis hverken barnet eller vi foreldre noe problem med.

Det er igrunnen veldig viktig, men med 50/50 deling med far, så har jeg bare måtte finne meg i at det ikke alltid kan være slik. Feirer henne når hun kommer hit, men skal ikke nekte for at det ikke er helt det samme. Kan liksom ikke vekke henne med kake og pakker på senga en uke etter bursdag. :p
Hun har det veldig fint med feiring hos far da, så er nok mer mor som kjenner på det...

Det er igrunnen veldig viktig, men med 50/50 deling med far, så har jeg bare måtte finne meg i at det ikke alltid kan være slik. Feirer henne når hun kommer hit, men skal ikke nekte for at det ikke er helt det samme. Kan liksom ikke vekke henne med kake og pakker på senga en uke etter bursdag. :p
Hun har det veldig fint med feiring hos far da, så er nok mer mor som kjenner på det...
Samme her.

Jeg tror jeg ville hatt store problemer med å ikke være sammen med barna mine på bursdagen deres:(

Vi er så heldige å alltid ha fri på bursdagen hans (1.mai), og jeg ville gjort mye for å kunne være med han på dagen hans hvis ikke :)

Back
Topp