Når deres babyer begynte å løfte opp rumpa for å komme seg opp og sånn....

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
... Sov de mye mer urolig på nettene da?
frøkna sover så urolig for tida, snur seg masse, finner ikke god stilling, aker seg nedoveri senga osv. Hun har spist oftere også.
Hun begynner selvfølgelig å gråte, og roer seg ikke før hun får ligge sammen med meg. Men jeg sover jo så utrolig dårlig av det. I natt sov jeg ordentlog i to timer tror jeg :(

Kan det komme av utviklingssteg tro? For hun har blitt mye mer aktiv igjen etter medisinstart mandag kveld.

I kveld lot jeg henne bli liggende i senga mi etter at jeg amma henne, og nå har hun sovet roligere enn hun har gjort de siste dagene.

Flere som kjenner seg igjen? Hun fikk forresten på seg nattposen igjen i kveld for å se om det hjalp noe.

Ja, mini her var kjempeurolig. Våknet ofte og ville helst ligge konstant på puppen.

Kan være utviklingssprang ja:)

Aner ikke om det har noen sammenheng med rumpa. Men des mer aktiv hun er på dagtid, des mer klengete /urolig er hun på sovetid...

Har ikke så mye innsikt å komme med desverre! Men har en som er veldig urolig om natten selv, så har tenkt på å finne frem soveposen igjen jeg også faktisk!

Tror ikke du får noe godt svar ifra meg da hun som regel var veldig urolig i egypt generelt

Har har vi slitt med mye av det samme, vi var mest plaget da han begynte å reise seg opp. Da reiste han seg opp i senga mens han sov, så deiset han bakover. Slik holdt vi på i flere netter!
Det er først nå de siste dagene han har falt til ro.
Her har jeg bare vært inn og ut av rommet om kveldene og natten har jeg hele tiden lagt han til rette og klappet på rompa.
Håper du finner en løsning som fungerer for dere :)

Har har vi slitt med mye av det samme, vi var mest plaget da han begynte å reise seg opp. Da reiste han seg opp i senga mens han sov, så deiset han bakover. Slik holdt vi på i flere netter!
Det er først nå de siste dagene han har falt til ro.
Her har jeg bare vært inn og ut av rommet om kveldene og natten har jeg hele tiden lagt han til rette og klappet på rompa.
Håper du finner en løsning som fungerer for dere :)
Løsningen nå har vært å bare ta henne i senga mi :p
Men hun sover fortsatt inne hos oss da, og side om side ved meg, med ene langsida vekk. Så er jo i praksis bare noen cm mellom oss. Men det holder tydeligvis ikke...

Håper det går seg til ;)

Christina sov veldig urolig med en gang hun ble mer aktiv på dagen. Gikk en stund også ble nettene bedre igjen :)

Jeg lurer på akkurat det samme! Lillegutt driver og øver seg på alle 4 nå om dagen, eier ikke ro i rompa :P Han har gjort store framskritt ift å komme seg opp på alle 4 og klare å stå der i i et par sek.
Men nattesøvnen er ikke god nå. Han våkner flere ganger om natten. Da har han gjerne hodet mot fotenden i tillegg til at han ligger på magen. Da blir han ikke blid:P Roer seg heller ikke ordentlig for han ligger hos meg..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Løsningen nå har vært å bare ta henne i senga mi :p
Men hun sover fortsatt inne hos oss da, og side om side ved meg, med ene langsida vekk. Så er jo i praksis bare noen cm mellom oss. Men det holder tydeligvis ikke...

Håper det går seg til ;)

Han sover også inne hos oss, som jeg gleder meg til at han får eget rom :p
Det er jo slitsomt for deg da, så skjønner godt du blir sliten!
Vi får håpe det bare er for noen dager. :)

Jeg lurer på akkurat det samme! Lillegutt driver og øver seg på alle 4 nå om dagen, eier ikke ro i rompa :p Han har gjort store framskritt ift å komme seg opp på alle 4 og klare å stå der i i et par sek.
Men nattesøvnen er ikke god nå. Han våkner flere ganger om natten. Da har han gjerne hodet mot fotenden i tillegg til at han ligger på magen. Da blir han ikke blid:p Roer seg heller ikke ordentlig for han ligger hos meg..

Godt det er flere som merker det samme. Skjedd en del her også de siste dagene selv om det fortsatt er lenge igjen før hun setter seg opp eller kommer opp i krabbestilling. Men godt å se at hun er aktiv på å øve seg iallefall, vi har jo ikke vært bortskjemte med det mener jeg...

Han sover også inne hos oss, som jeg gleder meg til at han får eget rom :p
Det er jo slitsomt for deg da, så skjønner godt du blir sliten!
Vi får håpe det bare er for noen dager. :)
På en måte er det jo koselig å ha henne der og, for det blir jo fort slutt på det også. Men hadde vært godt å våkne uthvilt og ikke like sliten som når jeg la meg :p
Er verst det at jeg er så stiv og støl og vondt i kroppen av å ligge klemt i samme stilling mellom frøkna og samboer :o

vet ikke... knerten her har og gjort store fremsteg i utviklingen siste tiden... men han roomstrerer ikke..vil bare ikke sove enkelte netter ;) Gud hadde dem bar kunne sagt hva som var problemet :P

Godt det er flere som merker det samme. Skjedd en del her også de siste dagene selv om det fortsatt er lenge igjen før hun setter seg opp eller kommer opp i krabbestilling. Men godt å se at hun er aktiv på å øve seg iallefall, vi har jo ikke vært bortskjemte med det mener jeg...
Godt hun er i mer vigør etter medisinstart:) Vi er langt unna sittestilling og ordentlig krabbestilling vi og men moro at han er ivrig på å øve:)

Her virker det ikke som om utviklingssprang og nattesøvn har noen sammenheng faktisk :) Han sover godt om han ikke er plaget av tenner eller forkjølelse el.

Her virker det ikke som om utviklingssprang og nattesøvn har noen sammenheng faktisk :) Han sover godt om han ikke er plaget av tenner eller forkjølelse el.
Jeg har faktisk tenkt på tenner også, hun har jo ingen enda. Men kan liksom ikke se at det er noen rett under tannkjøttet heller, så aner ikke om det kan være det.

Godt hun er i mer vigør etter medisinstart:) Vi er langt unna sittestilling og ordentlig krabbestilling vi og men moro at han er ivrig på å øve:)

Ja, det er ddeilig å se at hun er sånn som hun var etter første medisinstart. :)
Og det er ikke pga hoste elelr tetthet hun våkner, for hun hoster ikke mer omtrent nå, og ikke så surklete heller. Så medisinene hjelper ;)

vet ikke... knerten her har og gjort store fremsteg i utviklingen siste tiden... men han roomstrerer ikke..vil bare ikke sove enkelte netter ;) Gud hadde dem bar kunne sagt hva som var problemet :p
Ja, de skulle kommet enten med bruksanvisning eller ferdig språkutvikling :p

Ja. Spwsielt når hu kunne snu seg. Da ble det ille. Men værre når krabbinga kom. Av å til må vi sitte der å ha en hånd over magen hennes. Så hu ikke får snudd seg

Back
Topp