Når dere stimulerer

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Kjenner dere at ting skjer der nede? Jeg kjente at jeg var litt øm/elsmerter men hadde jo ikke skjedd så mye der sist kontroll. Nå når jeg la meg ned kjente jeg at det strekker inni der spes på høyre side. Noen føler som kjenner dette når dere tar sprøyter?

Veldig varierende. Noen ganger har jeg kjent noe mens andre ganger ikke.. I mitt tilfelle har det ikke vært automatikk i mange egg når jeg har kjekt noe. Gangen med absolutt mest egg kjente jeg ingenting. Då var det 21 egg som ble tatt ut.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Veldig varierende. Noen ganger har jeg kjent noe mens andre ganger ikke.. I mitt tilfelle har det ikke vært automatikk i mange egg når jeg har kjekt noe. Gangen med absolutt mest egg kjente jeg ingenting. Då var det 21 egg som ble tatt ut.

Jeg hadde 6 på høyre og de kunne se 2 på venstre men kan være fler å

det høres jo greit ut.. sikker på at det er ennå flere på neste kontroll. Jeg hadde bare en ultralydkontroll før uttak, og den var på dag 10 eller noe slikt. Og hadde alt for masse egg. Ble lett overstimulering på meg..

det høres jo greit ut.. sikker på at det er ennå flere på neste kontroll. Jeg hadde bare en ultralydkontroll før uttak, og den var på dag 10 eller noe slikt. Og hadde alt for masse egg. Ble lett overstimulering på meg..

Jeg er sååååå klar for egguttak selv om jeg gruer meg forferdelig

Det går nok kjempe bra!! Prøv å slapp av, selv om det kan høres veldig vanskelig ut.. Og si til de på klinikken at du er nervøs..

Det går nok kjempe bra!! Prøv å slapp av, selv om det kan høres veldig vanskelig ut.. Og si til de på klinikken at du er nervøs..

Det som er problemet er at når jeg nå tar innvendig ultralyd får jeg så sinnsykt vondt når de ser på venstre for den ligger så skeivt til. Kan jo bare tenke meg til når de driver å tar ut

Det er ikke nødvendigvis ikke så gale. Jeg har alltid en eggstokk som gjemmer seg langt bak.. Har ikke merket noe til det bortsett fra den gangen med 21 egg.

Det er ikke nødvendigvis ikke så gale. Jeg har alltid en eggstokk som gjemmer seg langt bak.. Har ikke merket noe til det bortsett fra den gangen med 21 egg.

Så bra men husker fra sist, da var det vondt på den siden men ikke høyre for da sov jeg

Back
Topp