når dere skal på scrappetreff, el lignende

ikita

Forelsket i forumet
hva tar dere med dere da? Alt?? Jeg får ikke til å plukke ut noe å ta med meg.... men er alt for mye å pakke sammen også [:-]
hvordan gjør dere det?

Jeg har bare vært på ett treff.. og ja.. jeg tok med meg alt.. Og jeg var IKKE den eneste ;)

Jeg tror også jeg ville hatt problemer med å velge ut..

Men jeg fikk et tips en gang, om å tenke seg ut noen prosjekter man har lyst til å gjøre.. Si f.eks 10 prosjekter som du planlegger, og så lager du de du rekker, eller de du har lyst til.

Jeg klarer ikke å planlegge på forhånd, planlegger i grunn aldri, LOene blir til etterhvert....
Tar med meg et lass med bilder og mønsterpapir, kraftkartong, bølgepapp og den pynten jeg vanligvis bruker. Gidder ikke drasse på alt jeg har, da må jeg vel ha tilhenger...[&:]

Nå har jeg vært på 5 treff,(private og arrangerte store) og det ja har funnnet ut er at planlelgging funker kanskje når man pakker, men sjelden når man skal lage noe. På noen treff får man jo utfordringer og oppgaver, noen på forhånd og noen på selve treffet.

Så jeg ender opp med å pakke det meste [8D]
vertfall litt av alt *hehe*

Tenk etter hva slags utstyr du bruker mest o.l. skal du på treff med noen så kan dere kanskje dele?

ORIGINAL: Fru Lotten

Jeg klarer ikke å planlegge på forhånd, planlegger i grunn aldri, LOene blir til etterhvert....
Tar med meg et lass med bilder og mønsterpapir, kraftkartong, bølgepapp og den pynten jeg vanligvis bruker. Gidder ikke drasse på alt jeg har, da må jeg vel ha tilhenger...[&:]

Signerer denne[;)]

Back
Topp