Når dere shopper scrappeting...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Går dere bare å plukker ting dere har lyst på og lager ut fra det dere har, eller får dere en ide og handler det dere trenger for å lage det?

ORIGINAL: Ciceline

Går dere bare å plukker ting dere har lyst på og lager ut fra det dere har, eller får dere en ide og handler det dere trenger for å lage det?

Litt av begge deler....

Begge deler... har blitt litt flinkere til å se hva ting kan brukes til, så får ofte ideer når jeg er ute å handler..[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

kjøper det eg vil ha,men e jo ikke sikkert eg får brukt alt når eg sitter å scrapper[:)]

men ting e jo kjekke å ha[:D]

samme her, hehe

jeg prøver å ha masse forskjellig hjemme, slik at når jeg skal scrappe så har jeg det jeg trenger..

så derfor shopper jeg vel ganske "uplanlagt".. litt av det og litt av det + litt av det.. [:)]

jeg kjøper det jeg vil ha[:)]

Det verste jeg veit er når jeg får en ide, men ikke har det jeg trenger for å lage den ideen[>:][;)][:)]

ORIGINAL: summerbaby

Det verste jeg veit er når jeg får en ide, men ikke har det jeg trenger for å lage den ideen[>:][;)][:)]

Helt enig [:D] Men nå har jeg så mye forskjellig at jeg ikke egentlig vet helt hva jeg har... [&:]

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Begge deler... har blitt litt flinkere til å se hva ting kan brukes til, så får ofte ideer når jeg er ute å handler..[:D]

her og...[:D]

ORIGINAL: Kaoleena

Helt enig [:D] Men nå har jeg så mye forskjellig at jeg ikke egentlig vet helt hva jeg har... [&:]

samme her..

ORIGINAL: LilleSolsikke

Når jeg er ute å shopper scrappe saker så er det gjerne fordi det er noe jeg trenger......så da kjøper jeg selvfølgelig det jeg trenger også kjøper jeg litt andre ting som jeg har lyst på.....
Har i grunn ikke kjøpt no unødvendig....er veldig kritisk når jeg shopper....er jo tross alt ganske dyrt...så jeg har ikke råd til å bare plukke ditt og datt bare fordi jeg har lyst på det.

Samme her. Men sikler som en gal når jeg kommer over scrappeting da, men kjøper vanligvis kun det jeg trenger og kanskje en liten ting eller to til.

Back
Topp