Når dere reiser........

tingeling1

Forumet er livet
....til utlandet, hva er grunnen til at dere reiser?
-Fordi dere liker å være på ferie
-For å komme bort fra kalde Norge
-For å oppleve nye steder
-For å reise tilbake til steder du har vært og likt deg
-For å komme til sol og varme

Eller andre grunner? Er det det samme for deg hvor du reiser bare det er sol og varme der? Liker du best å dra tilbake der du allerede har vært, eller vil du helst dra på forskjellige steder hver gang? Liker du å dra dit det er mange andre nordmenn, eller vil du helst slippe andre nordmenn i nærheten?

Vi reiser for å oppleve nye steder, reiser så og si aldri til steder vi allerede har vært (bortsett fra Bornholm)Vi liker også best å dra til steder ikke alle andre reiser til, og liker ikke at det er fullt av nordmenn dit vi drar.... Noen ganger reiser vi for å få sol og varme, andre ganger for å oppleve masse.

[:'(] vi reiser aldri[:'(]

er bare i norge vi... kjedelige vi[:-]

ORIGINAL: chrichri

Mange fine steder i Norge da!!! Vi har hatt to bilferier i Norge, en til Vestlandet og en helt opp til Tromsø

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: chrichri

Mange fine steder i Norge da!!! Vi har hatt to bilferier i Norge, en til Vestlandet og en helt opp til Tromsø

joda, men har så lyst til et varmere strøk, men sambo HATER varme... så jadda, ingen tur på oss.

SKal til Praha nå da, der har jeg vært før. Har egentlig ikke lyst til et sted jeg har vært før, har lyst til å oppdage nye steder, men ble spurt om å være med så[;)] blir nok knall[:)] er jo 6 år siden jeg var der sist[;)]

1: vi vil ha ferie - slappe helt av og bare være oss!
2: vi reiser aldri tilbake til samme hotell og sjelden til samme sted
3: hittils har vi reist på charter-reisemål, men vi har veldig lyst til å dra andre steder. Det blir ofte mer kostbart for oss siden vi må fly til Oslo først...
4: Vi ELSKER varme, så alle feriemålene våre er syden
5: kan godt være andre nordmenn der da det er greit at Ine får ferievenner[;)]

[:D][:D][:D]

fordi jeg elsker varmen, å bade, gå i sommerklær.... komme seg vekk. handle på tax free.. er ikke noe hjemme hele sommeren på hytta-menneske![:)]

Jeg kan gjerne se litt historiske plasser og sånt,men med småunger på tur har jeg nok med og holde de fornøyde....

vi har vært 3 år på rad i syden, og i år vil han ikke. Jeg reiser uansett med venninner i løpet av sommeren, da han skal til italia i bryllup til broren i 5 dager er det til sin rett at jeg også får meg en tur.[;)]

Vi reiser fordi vi liker å være på ferie og vi elsker å oppleve nye ting. Vi drar ikke samme plass to ganger (utenom india) og vi reiser heller til eksotiske steder - minst mulig preget av turisme. Har aldri likt oss i turistparadisene[:'(][8D]

Jeg elsker turistplasser[:D] Synest det er så morro å se på alle de forskjellige menneskene som er samlet på samme plass. Men forretrekker selfølgelig å reise til forkjellige plasser hver gang. Samme land flere ganger, bare en annen plass går fint.
Ellers er jo sol og varme det jeg trives best i.
Men en storbyferie i en langhelg sier jeg heller ikke nei takk til[;)]

Før var det kanskje meir for å oppleve ny plasser o.l!!! No er det avslapping, det å ha tid til familien, og ikkje minst skape mange fine nye minner ilag!!!!

ORIGINAL: Tovvar

Før var det kanskje meir for å oppleve ny plasser o.l!!! No er det avslapping, det å ha tid til familien, og ikkje minst skape mange fine nye minner ilag!!!!

Jepp jepp!

Før var det backpacking i Vietnam og Thailand, Shopping i Roma og kjærestetur til Praha... Nå er det bare avlsapping og mest mulig lagt opp for fin ferie med barn! Nå som vi reiser så lite vil jeg ha varme, fint vær, strand, glade barn og bare kos! Steder jeg før unngikk er nå steder jeg elsker! hehe [8D] Som nå som vi har bestilt på familie hotel! Familier rundt oss man kanskje blir kjent med, lekerkamerater for Emma og Isabelle, da vi bor ved siden av andre Happy Baby leiligheter.. Elsker nå alt som er barnevenlig rett og slett!
Liker jeg meg et sted så kan man dra ned igjen, har ikke noen regel på det [:)] Men ser for meg at vi kommer til å dra forskjellige plasser! Gleder meg masse til å ta med meg jentene mine og bli med James til Sør Afrika - weeee [:D]

ORIGINAL: tingeling1

....til utlandet, hva er grunnen til at dere reiser?
-Fordi dere liker å være på ferie
-For å komme bort fra kalde Norge
-For å oppleve nye steder
-For å reise tilbake til steder du har vært og likt deg
-For å komme til sol og varme

Eller andre grunner? Er det det samme for deg hvor du reiser bare det er sol og varme der? Liker du best å dra tilbake der du allerede har vært, eller vil du helst dra på forskjellige steder hver gang? Liker du å dra dit det er mange andre nordmenn, eller vil du helst slippe andre nordmenn i nærheten?

[:D][:D][:D]

Back
Topp