Når dere maler ting & tang

¤Lotte¤

Elsker forumet
Blir veldig inspirert av dere her, og ser maaaange ting rundt meg jeg vil male hvite[:D]
Bruker dere vanlig maling eller spraymaling?
Hvor kjøper dere evt spraymalingen? Mener jeg leste i en tråd her om grafittimaling, hvor kjøper man det?

Hva foretrekker dere å male med?

Dytter denne litt for deg jeg.....[:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Har en spraysprøyte (maling) vi bruker, eller så maler jeg med pensler.
Spraylakk bruker jeg bare på messing, stål, osv..

Spraysprøyte (maling) kan du forklare nærmere....litt nyskjerrig....Ønsker nemlig å spraye møblene mine jeg og, men vet ikke hva man bør bruke og sånt...

ORIGINAL: Kattepus84

Spraysprøyte (maling) kan du forklare nærmere....litt nyskjerrig....Ønsker nemlig å spraye møblene mine jeg og, men vet ikke hva man bør bruke og sånt...

Jeg suger på og forklare [:-] Men det er en beholder man tynner ut og heller malingen i, så spruter den ut som en sprayboks med lakk gjør. Veldig greit så mye møbler som vi maler [:)] Slippe og stå med penselen dag ut og dag inn.

Ååååå så kult....Hvor får man kjøpt sånn?????? I neeeeed!!! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kattepus84

Jeg suger på og forklare [:-] Men det er en beholder man tynner ut og heller malingen i, så spruter den ut som en sprayboks med lakk gjør. Veldig greit så mye møbler som vi maler [:)] Slippe og stå med penselen dag ut og dag inn.

Åssen og hvor mye tynner du ut malingen da? White sprite?
Er det sann sprayting med kompressor?

Vi har sann sprøyte ting...men vært litt redd for å prøve den. Trur faktisk jeg må få min kjære til og øve seg med den. Vi skal male en spisestue, vært deilig å bare kunne spraya den.

Takk for svar. [:D]
Prøve å finne ut hvordan og hvor mye man tynner den ut jeg nå [:D]

ORIGINAL: Lindus82

Vi har sann sprøyte ting...men vært litt redd for å prøve den. Trur faktisk jeg må få min kjære til og øve seg med den. Vi skal male en spisestue, vært deilig å bare kunne spraya den.

Takk for svar. [:D]
Prøve å finne ut hvordan og hvor mye man tynner den ut jeg nå [:D]

Lykke til, det går nok kjempe fint. Sambo syns faktisk det var gøy så det er derfor han gjør det, jeg får ikke prøve engang! [:D]

Men hvor har du kjøpt sånn???? Hva heter den osv??? i neeeed!!!

tror det e TYNNER man heller i sprøyta sammen med malinga..Du får kjøpt de sprøytene på clas olson, biltema osv osv..

hva slags maling bruker du da?
hvor mange spraystøk skal til?

Back
Topp