når dere ligger

~Lisbeth83~

Forumet er livet
hvordan er magen da??
min er nesten helt flat med en minikul som stikker opp...
var ikke det før da[;)]

samme her,forsatt goood plass inni der så når jeg ligger kjenner jeg bare livmora som stikker ut![:)]

Jeg har ikke skjekka tror jeg[8|]men jeg er slik at jeg må ha litt dyne under magen jeg ellers føles det litt rart og ukonfortabelt[&:]

Min er ganske flat når jeg ligger.. får fortsatt til å sove på magen.. heldigvis....
Men kjenner det begynner å nærme seg en tid me null magesoving.. hulke hulke....

Min er ganske flat når jeg ligger.. får fortsatt til å sove på magen.. heldigvis....
Men kjenner det begynner å nærme seg en tid me null magesoving.. hulke hulke....
Jeg har aldri klart å sove på magen jeg.Jeg sover best i fosterstilling på siden[:)]

Jeg har egentli alltid zzzznorket søtt på ryggen.. hehe... Men nå klarer jeg ikke sove på ryggen og det er KRISEEEEEE!!! HYYYYYYYYYYYYL.. [:D][:D][:D][:D] gammel vane vond og vende.. Men ryggen er drepen nå, så bare å gi opp det.. min kjære klager over at jeg ruller rundt og rundt i senga, så han nesten blir dytta ut.. [:D] for klarer ikke å finne en behagelig måte å sove på...

ORIGINAL: Pia81

Jeg har egentli alltid zzzznorket søtt på ryggen.. hehe... Men nå klarer jeg ikke sove på ryggen og det er KRISEEEEEE!!! HYYYYYYYYYYYYL.. [:D][:D][:D][:D] gammel vane vond og vende.. Men ryggen er drepen nå, så bare å gi opp det.. min kjære klager over at jeg ruller rundt og rundt i senga, så han nesten blir dytta ut.. [:D] for klarer ikke å finne en behagelig måte å sove på...

Vanskelig det der.Min kjære klager over snorkinga mi + at når jeg legger meg i senga nærme han så triller han liksom til den ene siden,for nå er jeg tyngre enn han[8|]

hehe.. vi sliter alle med våre problermer.. [8D] Min kjære sier at han skal prøve å vokse en sympatimage, slik at jeg ikke føler meg så utenfor... Han er no søt og.. hehe... Enda går det vel bra, men den kampen tror jeg at jeg vinner greit du gitt.. hehe

hehe.. vi sliter alle med våre problermer.. Min kjære sier at han skal prøve å vokse en sympatimage, slik at jeg ikke føler meg så utenfor... Han er no søt og.. hehe... Enda går det vel bra, men den kampen tror jeg at jeg vinner greit du gitt.. hehe
[:D]hehe[:D]håper det[;)]

Min åsså [8D]

Back
Topp