når dere ligger på ryggen...

majamy

Blir kjent med forumet
Kjenner dere magen da? Tenker det er sikkert bare blæra men... Hvor tidlig har dere eventuelt hatt mage når dere ligger helt flatt?

Hmm......Jeg husker jeg skulle på ordinær ul med lillegutt, da jeg la meg på benken hadde jeg ikke mage i det hele tatt. Tror nok det blir litt annerledes denne gangen, siden det sies at magen kommer litt raskere med andre gangs gravide.

jeg tror nok det kan være livmoren du kjenner, ser at du er endel lenger på vei en meg, så du nærmer deg vel 11 uker? Jeg kjenner ikke noe ennå, men de to andre gangene har det føltes som om det er noe der nede som presser i mot. Jeg har fått mage ganske tidlig med de to forrige. Har begynt med mamma bukser ved 14 og 12 uker. Så gøy hvis det er magen som kommer hos deg:)

tror det er rundt 12 uker at du skal kunne kjenne livmora når du ligger på ryggen!

Når jeg ligger på ryggen kan det kjennes ut som det er en slags hinne foran blæra. Jeg kan ikke fysisk kjenne livmoren, men jeg kjenner at det er noe som er annerledes der nede. Dette var faktisk mitt første symptom med begge mine første unger. :)

Har ikke mage nei, utenom at jeg er oppblåst. Det er jo en stund til babyen kommer over skambenet.

Jeg er såvidt passert 9 uker nå, og kjenner livmoren like over symfysen. Har vært litt usikker noen dager på om det er blæren eller livmoren, men nå er den tydelig høyere oppe enn tidligere i uken. Dette er 2. gangen jeg er gravid. Husker ikke når jeg kjente det ordentlig sist, men tror det var rundt uke 11-12 da.

Jeg er 9 + 4 og kjenner livmoren godt om morgenen når jeg ligger på ryggen.
En tydelig hard klump.
Dette er min tredje, og jeg kjenner det tidligere nå enn med de to første:)

Jeg er 9 + 4 og kjenner livmoren godt om morgenen når jeg ligger på ryggen.
En tydelig hard klump.
Dette er min tredje, og jeg kjenner det tidligere nå enn med de to første:)

lilletitti skrev:
jeg tror nok det kan være livmoren du kjenner, ser at du er endel lenger på vei en meg, så du nærmer deg vel 11 uker? Jeg kjenner ikke noe ennå, men de to andre gangene har det føltes som om det er noe der nede som presser i mot. Jeg har fått mage ganske tidlig med de to forrige. Har begynt med mamma bukser ved 14 og 12 uker. Så gøy hvis det er magen som kommer hos deg:)

Ja, jeg er straks 11 uker. Kjenner at når jeg tar handa nedover magen så er det en liten kul nedenfor magen der. Håper det er noe som vokser der nede, og ikke jeg som har sprengt blære til alle døgnets tider.
Det var tidlig med mammabukser. Men hører de er behagelige å gå i , så det er vel bare godt. Alt bedre enn en for stram bukse hvertfall!

Har en god mage fra før av jeg så den kjenner jeg godt..hehe,men jeg er mer bevisst på den nå og kjenner kanskje blæren??Vet ikke.
Men en ting er sikkert,jeg kjenner iallefall ballongene når jeg ligger på magen

Back
Topp