Når dere leverer gaver

Julegaver du tenker på?

Samles gjerne i poser ja. Om ikke akkurat fra matbutikken, gjerne gave handel-poser, men byttet om så de ikke kommet i posen fra den butikken da. Helst de litt store/stive papirposene som står bedre

En svær pose fra br eller noe sånn til min bror med familie, sender i posten til svigers

Men vi leverer ikke så mange, vi har en gave-bytte-dag der slekta besøker en tante av meg, får julekaker og sosialt samvær og så merker hun av en plass til hver familie så vi legger gavene til det huset i den posen/kassen og tar med våre egne når vi går, så da har jeg alle i en pose og fordeler der.

De gavene ungene deler til venner bæres uten pose, det er jo bare en

Vi leverer i hvilken enn type pose som passer :p

Nei det prøver jeg alltid å unngå.. penere poser fra gavehandelen og papirposer bruker vi :)

Det har jrg også gjort, men det er virkelig ikke innafor leste jeg en dag.
Og hvem bestemmer det, liksom?

Når jeg velger de papirposene som står er det fordi det er lettere at den står ved sidne av meg mens jeg legger gaver oppi, men det er jo ikke som om det er mer eller mindre innafor enn noe annet.

Jeg pleier å ta vare på litt tykkere og finere poser jeg bruker til avlevering av julegaver.

Tar det jeg har som gavene passer i. :p

Bruker de posene jeg har. Noen ganger de rosa fra Babyshop, andre ganger rema1000. Er en pose bare, vel?

Om det står restavfall (gjerne brukt til å ta med meg noe hjem fra jobb) eller rema på posen bryr jeg meg ikke om, vi frakter alle gaver vi leverer ut i poser og da gjerne fra en matbutikk.

Bruker det jeg har liggende

Dersom noen hadde kritisert meg for valg av pose, hadde jeg definitivt vurdert om det var noen som burde få gaver av meg fremover. Ebt trukket fra "pris for en passelig enhet i frakte den i" fra summen jeg kjøpte gave for. Skal de være så smålige kan de smake egen medisin.

Dersom noen hadde kritisert meg for valg av pose, hadde jeg definitivt vurdert om det var noen som burde få gaver av meg fremover. Ebt trukket fra "pris for en passelig enhet i frakte den i" fra summen jeg kjøpte gave for. Skal de være så smålige kan de smake egen medisin.

Håper da og tror ikke, folk kommenterer det. Jeg bryr meg ikke hva vi får gavene i, men liker best selv å levere i finere poser uansett :)

Back
Topp