Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ainakor79
hmmm slukket ikke lyset jeg da... men jeg skulle kanskje gått inn å gjort det[8|]
ORIGINAL: Sebastians`mamma
Jeg gir han mat, ny bleie og pysj. Legger han i vugga si, gir den et dytt( leandervugge), skrur av lyset og går ut. Døra står åpen ut i stua da..[:)] Og hvis han skulle våkne er det inn med smokken[;)]
Synge kan jeg bare glemme [:D] han begynner bare å le! Kan til nød nynne[:)]
ORIGINAL: Nates Mamma
Jeg gir han mat, ny bleie og pysj. Legger han i vugga si, gir den et dytt( leandervugge), skrur av lyset og går ut. Døra står åpen ut i stua da..[:)] Og hvis han skulle våkne er det inn med smokken[;)]
Synge kan jeg bare glemme [:D] han begynner bare å le! Kan til nød nynne[:)]
[:D][:D]her i huset synges det døgnet rundt. Er det beste han vet. Tilogmed pappan har blitt en hyler på å synge-han finner opp alle tekstene selv da, for han husker ikke ole brum-sangen en gang[:D] ganske sjarmerende. sitter faktisk her og hører på de synger og herjer på badet mens nate får et bad!
når vi blir hes og lei må vi skru på radio eller cd, så blir han kjempe-happy[:D][:D] (linkin park er favoritten. aner ikke hvorfor, ingen av oss som hører masse på linkin. kanskje det minner om sangstemmene til mamman og pappan[:D])
Høres koselig ut[:D] Du sang en sang for Nate da jeg var der, den med ene foten frem, andre foten frem osv[:D] Den er tøff! Så den tar jeg for han med selvkomponert tekst selvfølgelig!
Jeg kan synge for han, bare ikke til kvelds[:D] Jeg må også finne på egne tekster, eneste sangen jeg kan hele av er bæ bæ lille lam[&:][:D] Men jeg har fått sangbok av Ulf og har nå lært meg trollemorsangen[;)]
Det er godt de ikke er så nøye på sure toner disse små he he.