når dere legger barna

tojenter

Forumet er livet
sitter dere ved sengen/vogga til de har sovnet eller går dere ut av rommet???? Jeg har i dag for første gang gått ut av rommet.... men har ikke hørt en lyd fra henne enda[:D]

jeg synger nattasangen, klapper han på hodet og sier natta, slukker lyset og går[;)] Viss han gråter går jeg inn etter 3min, så 5min, så 7 min, men det har bare skjedd et par ganger.

hmmm slukket ikke lyset jeg da... men jeg skulle kanskje gått inn å gjort det[8|]

Vi går også ut.
Men inn igjen når han gråter.
Ca det samme som Nates mamma.
Funker bra her.

ORIGINAL: ainakor79

hmmm slukket ikke lyset jeg da... men jeg skulle kanskje gått inn å gjort det[8|]

er sikkert ikke så viktig, vi skrur det jo på igjen ei stund når vi legger oss. Jeg er bare litt nøye på forskjell mellom natt og dag. Sove i lys og bråk på dagen og da er det lov å sovne på fanget og sånn, men om natta da sover vi aleine, det er kjølig, mørkt og stille[:D][:D]

Ca 21.30: På med pysjamas,så ned i stua for pupp og kos..
Ca 22.00: I seng med lyset av. Synger hvis hun er våken

Som regel sovner hun fort,men om hun gråter så går vi inn med en gang og gir henne sutten. Hvis hun er urolig roer vi henne ned i senga. Prøver å ikke prate,har alltid lyset av og tar henne ikke opp..

HER OGSÅ ER DET PÅ MED PYSJEN, SÅ NED FOR Å FÅ FLASKE[:)]
SÅ KOSER VI LITT - SÅ ER DET NATTA. GRÅTER HAN KAN DET HENDE HAN BLIR TATT OPP EN GANG HVIS HAN IKKE RAPET ETTER FERDIG SPIST.
ELLERS GÅR JEG UT OG LAR DØRA STÅ PÅ GLØTT, MEN IKKE NOE LYS INNE HOS HAN.
HENDER JEG MÅ INN Å GI SUTT, MEN STORTSETT ROLIG ETTER EN KORT STUND.

Jeg gir han mat, ny bleie og pysj. Legger han i vugga si, gir den et dytt( leandervugge), skrur av lyset og går ut. Døra står åpen ut i stua da..[:)] Og hvis han skulle våkne er det inn med smokken[;)]

Synge kan jeg bare glemme [:D] han begynner bare å le! Kan til nød nynne[:)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Jeg gir han mat, ny bleie og pysj. Legger han i vugga si, gir den et dytt( leandervugge), skrur av lyset og går ut. Døra står åpen ut i stua da..[:)] Og hvis han skulle våkne er det inn med smokken[;)]

[:D][:D]her i huset synges det døgnet rundt. Er det beste han vet. Tilogmed pappan har blitt en hyler på å synge-han finner opp alle tekstene selv da, for han husker ikke ole brum-sangen en gang[:D] ganske sjarmerende. sitter faktisk her og hører på de synger og herjer på badet mens nate får et bad!

når vi blir hes og lei må vi skru på radio eller cd, så blir han kjempe-happy[:D][:D] (linkin park er favoritten. aner ikke hvorfor, ingen av oss som hører masse på linkin. kanskje det minner om sangstemmene til mamman og pappan[:D])

ORIGINAL: Nates Mamma

[:D][:D]her i huset synges det døgnet rundt. Er det beste han vet. Tilogmed pappan har blitt en hyler på å synge-han finner opp alle tekstene selv da, for han husker ikke ole brum-sangen en gang[:D] ganske sjarmerende. sitter faktisk her og hører på de synger og herjer på badet mens nate får et bad!

når vi blir hes og lei må vi skru på radio eller cd, så blir han kjempe-happy[:D][:D] (linkin park er favoritten. aner ikke hvorfor, ingen av oss som hører masse på linkin. kanskje det minner om sangstemmene til mamman og pappan[:D])

Høres koselig ut[:D] Du sang en sang for Nate da jeg var der, den med ene foten frem, andre foten frem osv[:D] Den er tøff! Så den tar jeg for han med selvkomponert tekst selvfølgelig!
Jeg kan synge for han, bare ikke til kvelds[:D] Jeg må også finne på egne tekster, eneste sangen jeg kan hele av er bæ bæ lille lam[&:][:D] Men jeg har fått sangbok av Ulf og har nå lært meg trollemorsangen[;)]
Det er godt de ikke er så nøye på sure toner disse små he he.

Høres koselig ut[:D] Du sang en sang for Nate da jeg var der, den med ene foten frem, andre foten frem osv[:D] Den er tøff! Så den tar jeg for han med selvkomponert tekst selvfølgelig!
Jeg kan synge for han, bare ikke til kvelds[:D] Jeg må også finne på egne tekster, eneste sangen jeg kan hele av er bæ bæ lille lam[&:][:D] Men jeg har fått sangbok av Ulf og har nå lært meg trollemorsangen[;)]
Det er godt de ikke er så nøye på sure toner disse små he he.

nei det er fint de er altetende....gruer meg til den dagen han ser på meg og sier: æhhh please da mamma, det er ikke så digg å høre på deg akkurat[:D][:D][:D]

Back
Topp